Priklop na Brezčasni VDSL 10/2 je bil opravljen 23.1., hitro, korektno in na nivoju. Isti dan in praktično od istega dne naprej pa mi gledamo diapozitive. Slika in zvok se namreč vsako minuto zatakne za nekaj milisekund, skundo, večkrat ipd. No in začnem s prijavljanjem napak... Aja, kocka tudi - po sredini ekrana, včasih bolj, včasih manj, ampak stalno.
Pride monter, opravi meritve in ugotovi, da je priklop na ene (upam, da sem si prav zapomnil) 1300 m od centrale ter da je napaka nekje na 30 m - se pravi nekje od omarice v bloku do modema. Napako mi opiše, kot, da je signal prešibak oz. nekaj podobnega. No in potem je bilo ugotovljeno še, da je kabel na cca 10 m od omarice štukan in da naj bi bil tam nekje tudi poškodovan, neka napaka pa je tudi v centrali na tukajšnji Pošti.
Zamenjam ta del kabla z UTP, pride monter priklopi, pove, da je odpravljena tudi napaka na Pošti in ponovno opravi meritve. Stanje po meritva je boljše vendar ne dobro. Zato mi monter predlaga, da zamenjam paket iz 10/2 na 8/1 in tretji profil, potem pa bo vse v redu. Rečeno storjeno - dopis poslan, preverjeno, da je hitrost zmanjšana, vendar sprememb ni. Celo slabše je. Slika se zatakne za dalj časa, oz. pri menjavi programa gledamo temo.
Resetiranje ne pomaga in zato pogosto kličem na 000002. No in v tem kratkem obdobju sem ugotovil še nekaj. TV je praktično negledljiv ob vikendih, sploh nacionalka ali pa ob oddajah, ki potekajo v živo oz. so bolj gledane. Tako je v nedeljo nemogoč prvi program, ob 19.00 pop, kakšne športne zadeve v živo ipd. Š1 recimo v torek (24.2.) je zgledal tako, kot je razvidno na sliki. In spet pokličem in mi fant resetira zadevo. Takoj po resetu se slika pojavi in...dela, vendar samo pol minute, nato pa je zgodba ista. Operater mi celo medvrstično pojasni, da je strežnik T2 preobremenjen, ker poteka zadeva v živo in jo pač gleda več ljudi, na kar pa hardware zgleda ni bil pripravljen. Spet pokličem oz. kličem in kličem, vendar so vsi operaterji...ne vem kje, ampak zgleda, da je operater samo en, problemov pa malo morje...Lahko pa da se motim.
No in pokličem naslednji dan in jih najprej slišim zakaj nisem poklical prejšnji dan, ko se je pojavljal problem... Pa dobro, kdo zdej koga.... Sanja se mi že od glasu prijazne tete: "Pozdravljeni, poklicali ste T2.....". No in operater mi zadevo resetira in nastavi profil 4. No in do danes enostavno ni bilo časa TV gledat, hči pa dan začne z risankami. Nekaj časa sem dogajanje toleriral, zdaj pa se bojim, da bo otrok jecljal... Zvok in slika se zatakne na vsake 15 sekund do pol minute.
Preverim še net, kjer speedtest.net pokaže 7500/1000 (paket je 8/1). Aja še to: Od enega operaterja sem slišal tudi, da je treba teste hitrosti delati preko strani T2, od drugega pa, da to sploh nima veze, ker to za njih poteka preko neke druge strani - se mi zdi, da ravno preko navedene. Tukaj se bo treba zmeniti kaj velja...
Da dodam še nekaj o IP. Imam namreč dinamičnega, vendar že od 23.1. istega, kar me ob vseh resetih nekoliko čudi.
No in vse kar si želim je en jasen in pošten odgovor. Ali je to - to? Ali je sploh vredno upati na to, da je problem rešljiv? In še moj odgovor, zakaj sploh vztrajam: optika T2 je v izgradnji in pred vrati. Vendar me istočasno zanima, če bo to rešitev za odpravo "diapozitivov" in kockanja (ki je btw še najmanj moteče). V bajti imam namreč že siolov ftth 20/20, pa sem kljub temu dal možnost najprej T2... upravičeno?
No, zdaj grem pa klicat 000002... Bom dal številko kar na 1#
![RTM T-2 :rtmT2:](./images/smilies/t2love.gif)