Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep?

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 656
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep?

Odgovor Napisal/-a erbi » 18. Jun 2009 ob 11:39

Ja, NN, res ne vem čemu je to potrebno? Res ne smemo izraziti svojega mnenja? Lahko je tebi, ko te storitve najverjetneje ne uporabljaš. Nekateri smo pač samo izrazili svoje mnenje, ki smo ga sami doživeli, ti pa kar zakleneš temo. Ah, no ja. Je bila to res žalitev? Na PM ti lahko še marsikaj povem o mojih klicih na HD, da ne bom spet tukaj kaj preveč napisal.

Pa brez zamere...
Zadnjič spremenil erbi, dne 18. Jun 2009 ob 12:13, skupaj popravljeno 1 krat.

Novi trg 10
Navdušenec
Prispevkov: 625
Pridružen: 14. Maj 2008 ob 16:52
T-2: Že imam

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Odgovor Napisal/-a Novi trg 10 » 18. Jun 2009 ob 12:01

Jaz sem bral kot žalitev, posmehovanje, zaničevanje.

Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 656
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Odgovor Napisal/-a erbi » 18. Jun 2009 ob 12:15

Ne, pa ni tako.... To so realna dejstva in konkretni primeri iz prakse. No, vsake oči imajo svojega malarja ...

Novi trg 10
Navdušenec
Prispevkov: 625
Pridružen: 14. Maj 2008 ob 16:52
T-2: Že imam

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Odgovor Napisal/-a Novi trg 10 » 18. Jun 2009 ob 12:40

aha.

..."bedni odgovori"...

Argumentiraj.

Katero pametno vprašanje si postavil in nanj dobil kater beden odgovor?

... in 8 letni otroci itd.

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1524
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 18. Jun 2009 ob 12:55

Ponovno vabim vse, da vse pritožbe, mnenja (in še marsikaj) glede klicev na klicni center sporočite meni preko Zasebnih sporočil.
Vsa opažanja se pogleda z največjo resnostjo. Prosim, če lahko sporočite tudi vsaj dan (uro) klica ali telefonsko številko iz katere ste klicali ali ime operaterja, če ste si ga zapomnili.
Mnenja so seveda dobrodošla. Konkretne primere pa raje preko ZS.
Klicni center se, tako kot drugi oddelki, stalno razvija. Vsaka pomoč bo zelo dobrodošla.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

voyager2
Legenda
Prispevkov: 1004
Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
T-2: Že imam
Paket: T4 300/100 Telekom GPON
Kraj: Ljubljana

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Odgovor Napisal/-a voyager2 » 18. Jun 2009 ob 13:36

Argumentiral ni, ker tega ni sposoben. Sicer se pa da iz njegovih postov hitro razbrati, da se ne zna obnašat. Bi še razumel, če bi bil še v vrtcu, pa baje (tako pravi) tam ni več. Že po samem načinu komunikacije in bontonu ga vsi na klicnem centru prešišajo po celi črti, verjetno pa tudi po znanju.

Mitja, kasneje še kakšen stavek ali dva napišem o svojih izkušnjah, v glavnem pa sam ne bi imel nekih večjih pripomb, mogoče le kakšen nasvet.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 18. Jun 2009 ob 13:37

erbi napisal/-a:Ja, NN, res ne vem čemu je to potrebno? Res ne smemo izraziti svojega mnenja? Lahko je tebi, ko te storitve najverjetneje ne uporabljaš. Nekateri smo pač samo izrazili svoje mnenje, ki smo ga sami doživeli, ti pa kar zakleneš temo. Ah, no ja. Je bila to res žalitev? Na PM ti lahko še marsikaj povem o mojih klicih na HD, da ne bom spet tukaj kaj preveč napisal.

Pa brez zamere...
Jaz nisem nič cenzuriral. ;-)
Optika 100/10

Odgovori