Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep?
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 656
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep?
Ja, NN, res ne vem čemu je to potrebno? Res ne smemo izraziti svojega mnenja? Lahko je tebi, ko te storitve najverjetneje ne uporabljaš. Nekateri smo pač samo izrazili svoje mnenje, ki smo ga sami doživeli, ti pa kar zakleneš temo. Ah, no ja. Je bila to res žalitev? Na PM ti lahko še marsikaj povem o mojih klicih na HD, da ne bom spet tukaj kaj preveč napisal.
Pa brez zamere...
Pa brez zamere...
Zadnjič spremenil erbi, dne 18. Jun 2009 ob 12:13, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 625
- Pridružen: 14. Maj 2008 ob 16:52
- T-2: Že imam
Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??
Jaz sem bral kot žalitev, posmehovanje, zaničevanje.
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 656
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??
Ne, pa ni tako.... To so realna dejstva in konkretni primeri iz prakse. No, vsake oči imajo svojega malarja ...
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 625
- Pridružen: 14. Maj 2008 ob 16:52
- T-2: Že imam
Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??
aha.
..."bedni odgovori"...
Argumentiraj.
Katero pametno vprašanje si postavil in nanj dobil kater beden odgovor?
... in 8 letni otroci itd.
..."bedni odgovori"...
Argumentiraj.
Katero pametno vprašanje si postavil in nanj dobil kater beden odgovor?
... in 8 letni otroci itd.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1524
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??
Ponovno vabim vse, da vse pritožbe, mnenja (in še marsikaj) glede klicev na klicni center sporočite meni preko Zasebnih sporočil.
Vsa opažanja se pogleda z največjo resnostjo. Prosim, če lahko sporočite tudi vsaj dan (uro) klica ali telefonsko številko iz katere ste klicali ali ime operaterja, če ste si ga zapomnili.
Mnenja so seveda dobrodošla. Konkretne primere pa raje preko ZS.
Klicni center se, tako kot drugi oddelki, stalno razvija. Vsaka pomoč bo zelo dobrodošla.
Vsa opažanja se pogleda z največjo resnostjo. Prosim, če lahko sporočite tudi vsaj dan (uro) klica ali telefonsko številko iz katere ste klicali ali ime operaterja, če ste si ga zapomnili.
Mnenja so seveda dobrodošla. Konkretne primere pa raje preko ZS.
Klicni center se, tako kot drugi oddelki, stalno razvija. Vsaka pomoč bo zelo dobrodošla.
-
- Legenda
- Prispevkov: 1004
- Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
- T-2: Že imam
- Paket: T4 300/100 Telekom GPON
- Kraj: Ljubljana
Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??
Argumentiral ni, ker tega ni sposoben. Sicer se pa da iz njegovih postov hitro razbrati, da se ne zna obnašat. Bi še razumel, če bi bil še v vrtcu, pa baje (tako pravi) tam ni več. Že po samem načinu komunikacije in bontonu ga vsi na klicnem centru prešišajo po celi črti, verjetno pa tudi po znanju.
Mitja, kasneje še kakšen stavek ali dva napišem o svojih izkušnjah, v glavnem pa sam ne bi imel nekih večjih pripomb, mogoče le kakšen nasvet.
Mitja, kasneje še kakšen stavek ali dva napišem o svojih izkušnjah, v glavnem pa sam ne bi imel nekih večjih pripomb, mogoče le kakšen nasvet.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Kritika čež Help Desk, potem pa zaklep??
Jaz nisem nič cenzuriral.erbi napisal/-a:Ja, NN, res ne vem čemu je to potrebno? Res ne smemo izraziti svojega mnenja? Lahko je tebi, ko te storitve najverjetneje ne uporabljaš. Nekateri smo pač samo izrazili svoje mnenje, ki smo ga sami doživeli, ti pa kar zakleneš temo. Ah, no ja. Je bila to res žalitev? Na PM ti lahko še marsikaj povem o mojih klicih na HD, da ne bom spet tukaj kaj preveč napisal.
Pa brez zamere...

Optika 100/10