Naročilo --> itd itd... iz T2 so nato sporočili datum ko naj bi tehniki priklopili zadevo (naj povem, da so imeli takrat fuuul gužvo ker je bil tak naval na T2) povedali so mi datum in uro - zjutraj, hmm zjutraj sem v službi se da prestaviti? Rečejo, da na lahko ampak bi v tem primeru prišli šele čez 10 dni (sem bil pa brez TV ker sem bil prej pri TELEMACHU) in bo priklop možen v POPOLDANSKEM času. Hm, ne je predolga, OK kar pridite bom vzel tisti dan dopust rečem. In tisti dan čakam, čakam, do 13. ure kličem na klicni center 5x preden se mi končno nekdo oglasi, ki tudi ni bil najbolj prijazen (imena se ne spomnim leto 2006). Pa mi reče, da bodo zagotovo danes prišli ampak enkrat popoldne mi razloži da imajo fuuul dela. OK človek mora biti razumljiv ljudje delajo. No ker je bila ura že krepko čez 17 pač kličem ponovno T-2 in se oglasijo po 5x 2min = 10min (lepa melodija, ti miri živce) se potem oglasijo, se opravičijo ker priklop ni bil izveden danes, bo pa jutri 100%, sigurno, zagotovo, dajo "roko v ogenj"... Čeprav nejevoljno rečem ok, ob kateri uri pa? ZJUTRAJ seveda, hmm OK pa zjutraj, pokličem šefa, da potrebujem še en dan dopusta ker je bilo tako in ... (saj poznate ta občutek ane ko rabite izredno nujno dopust?) Da ne dolgovezim, zgodba je popolnoma identična kot prejšnji dan. ZNORIM !
![Grr :grr:](./images/smilies/modsmile.gif)
No v letu 2008 so pa tehniki T2 prišli priklopiti nekoga iz našega stanovanjskega bloka, pri tem so pomotoma mene izklopili (to so ugotovili šele kasneje) in smo bili 16 dni brez vsega! Imel sem na voljo le svoj mobilni telefon s katerega sem klical na T2 klicni center in tam so mi "omejeno prijazni in zeeeelooo sposobni oz. usposobljeni operaterji povedali, da vse kar moram storiti je - izklopiti adapter in ponovno vklopiti pa bo stvar delovala. Recimo, da nisem laik kar se tiče tega področja, poznate občutek - jaz sem specialist uči me pa vajenec??? HE HE
![Jao :jao:](./images/smilies/wallbash.gif)
![Beri :beri:](./images/smilies/deal.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Ne vem :nevem:](./images/smilies/dunno.gif)
Pred nekaj dnevi pa so zadeve izklopili. Jaz bom napisal še tretjo reklamacijo, ker izklop ni upravičen in bom za mesec julij poravnal samo tiste dni, ko smo storitve uporabljali. Zeelo sem razočaran nad delovanjem služb (tehniki, operaterji, dobiti vodjo oddelka ali nekoga odgovornega za karkoli).
Znesek drugače ni velik, jaz sem predlagal naj "dolg" oz. čas ko storitve niso bile na voljo odpišejo in je stvar rešena gremo dalje. Pa nič. OK pol pa nič. Sem se že dogovoril na SIOLU - optika
![Owned :owned:](./images/smilies/owned.gif)
![Blbl :blbl:](./images/smilies/baeh.gif)
![Plosk :plosk:](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Owned :owned:](./images/smilies/owned.gif)
No stvar se bo naprej odvijala, drug teden obiščem UVP - urad za varstvo potrošnikov, kontaktiral sem tudi že novinarja (dnevni časopis), pogovarjal tudi z odvetnikom, če bo stvar prišla tako daleč, ker enostavno nimajo prav, sami so naredili napake in zakaj bi jaz to plačeval? Obnašajo se diktatorsko, reklamacije ne obravnavajo objektivno, grozijo z tožbo in mislim - a je to način do stranke, ki letno prispeva čez 600€? Bedarija.
![Jao :jao:](./images/smilies/wallbash.gif)
Priključke imamo jaz, mama in brat (vsi na drugih lokacijah) in poskrbel bom, da bomo vsi zamenjali operaterja, enostavno ker je šlo že tako daleč vse skupaj. Obnašajo se tako kot monopolisti. To se pa nikoli ne izplača. Tisti, ki te postavijo med najboljše te lahko spravijo tudi med najslabše, v tem primeru smo mi naročniki, potrošniki, stranke...