[Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Splošni pogovori o T-2
zojs
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 31. Jul 2009 ob 13:00
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV + IP telefon

[Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a zojs » 31. Jul 2009 ob 14:16

Naročnik sem od leta 2006. Začelo se je pa takole.

Naročilo --> itd itd... iz T2 so nato sporočili datum ko naj bi tehniki priklopili zadevo (naj povem, da so imeli takrat fuuul gužvo ker je bil tak naval na T2) povedali so mi datum in uro - zjutraj, hmm zjutraj sem v službi se da prestaviti? Rečejo, da na lahko ampak bi v tem primeru prišli šele čez 10 dni (sem bil pa brez TV ker sem bil prej pri TELEMACHU) in bo priklop možen v POPOLDANSKEM času. Hm, ne je predolga, OK kar pridite bom vzel tisti dan dopust rečem. In tisti dan čakam, čakam, do 13. ure kličem na klicni center 5x preden se mi končno nekdo oglasi, ki tudi ni bil najbolj prijazen (imena se ne spomnim leto 2006). Pa mi reče, da bodo zagotovo danes prišli ampak enkrat popoldne mi razloži da imajo fuuul dela. OK človek mora biti razumljiv ljudje delajo. No ker je bila ura že krepko čez 17 pač kličem ponovno T-2 in se oglasijo po 5x 2min = 10min (lepa melodija, ti miri živce) se potem oglasijo, se opravičijo ker priklop ni bil izveden danes, bo pa jutri 100%, sigurno, zagotovo, dajo "roko v ogenj"... Čeprav nejevoljno rečem ok, ob kateri uri pa? ZJUTRAJ seveda, hmm OK pa zjutraj, pokličem šefa, da potrebujem še en dan dopusta ker je bilo tako in ... (saj poznate ta občutek ane ko rabite izredno nujno dopust?) Da ne dolgovezim, zgodba je popolnoma identična kot prejšnji dan. ZNORIM ! :grr: Kličem klicni center - spet polno izgovorov in obljub itd... se pa zato TRETJI dan odpljem osebno v LJ na Brnčičevo, poskušam dobiti nekoga od šefov, vodjo oddelka ipd.. pa ne gre, tam je bila neka punca, ki je po nekih 20 minutah poklicala tistega tehnika, ki naj bi opravil priklop, kdaj bo in to mora biti 100% tisti dan, tisto uro ker je stvar taka in taka, stranka je besna, razočarana itd... No so priklopili zadevo čez par dni, jaz sem pa napisal reklamacijo za prvi račun ko sem ga dobil - da naj mi tisti račun odpišejo ali pa naj mi plačajo tri dni dopusta in potne stroške do LJ in nazaj, pa bom plačal račun ni problema. Se mi zdi pravično saj nisem jaz določil datuma priklopa ampak T2, nihče ni poklical, da pove in razloži, da tisti dan pač priklop ni možen, ampak NIČ NIČ NIČ ! Kasneje dobim odgovor na reklamacijo, da je seveda zavrnjena, potem so redno pošiljali opomine, jaz sem seveda svoje dolžnosti poravnal vsak mesec razen za tisti prvi, pa je stvar tekla.

No v letu 2008 so pa tehniki T2 prišli priklopiti nekoga iz našega stanovanjskega bloka, pri tem so pomotoma mene izklopili (to so ugotovili šele kasneje) in smo bili 16 dni brez vsega! Imel sem na voljo le svoj mobilni telefon s katerega sem klical na T2 klicni center in tam so mi "omejeno prijazni in zeeeelooo sposobni oz. usposobljeni operaterji povedali, da vse kar moram storiti je - izklopiti adapter in ponovno vklopiti pa bo stvar delovala. Recimo, da nisem laik kar se tiče tega področja, poznate občutek - jaz sem specialist uči me pa vajenec??? HE HE :jao: No 16 dni je trajalo preden se je nekdo prikotalil iz T2 si malo pogledal zadevo in v hipu je stvar rešena... Jaz sem napisal reklamacijo št. 2 in plačal storitve samo za 14 dni - to je nesporen del računa. Zakaj bi plačal 16 dni storitve, ki je ni bilo? Če bi bili vsaj toliko, da bi si prišli stvar pogledati v 2 - 3 dneh?? A - A. No jaz sem vse obveznosti redno plačal razen OPOMINA (skupaj za prvi mesec in za teh 16 dni), tako je šlo približno leto in pol, reklamacije so bile seveda s strani T2 zavrnjene. :beri: :shock: :nevem:

Pred nekaj dnevi pa so zadeve izklopili. Jaz bom napisal še tretjo reklamacijo, ker izklop ni upravičen in bom za mesec julij poravnal samo tiste dni, ko smo storitve uporabljali. Zeelo sem razočaran nad delovanjem služb (tehniki, operaterji, dobiti vodjo oddelka ali nekoga odgovornega za karkoli).

Znesek drugače ni velik, jaz sem predlagal naj "dolg" oz. čas ko storitve niso bile na voljo odpišejo in je stvar rešena gremo dalje. Pa nič. OK pol pa nič. Sem se že dogovoril na SIOLU - optika :owned: :blbl: :plosk: 20/20 internet in MEGA paket TV brez telefona (ker tudi na T2 nismo veliko uporabljali stacionarnega telefona). Skupaj 41€ (DDV vštet). :owned:

No stvar se bo naprej odvijala, drug teden obiščem UVP - urad za varstvo potrošnikov, kontaktiral sem tudi že novinarja (dnevni časopis), pogovarjal tudi z odvetnikom, če bo stvar prišla tako daleč, ker enostavno nimajo prav, sami so naredili napake in zakaj bi jaz to plačeval? Obnašajo se diktatorsko, reklamacije ne obravnavajo objektivno, grozijo z tožbo in mislim - a je to način do stranke, ki letno prispeva čez 600€? Bedarija. :jao:

Priključke imamo jaz, mama in brat (vsi na drugih lokacijah) in poskrbel bom, da bomo vsi zamenjali operaterja, enostavno ker je šlo že tako daleč vse skupaj. Obnašajo se tako kot monopolisti. To se pa nikoli ne izplača. Tisti, ki te postavijo med najboljše te lahko spravijo tudi med najslabše, v tem primeru smo mi naročniki, potrošniki, stranke...
Zadnjič spremenil zojs, dne 31. Jul 2009 ob 14:23, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3980
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a KoMar » 31. Jul 2009 ob 14:21

Prosim, daj ta svoj tok misli razdeli na odstavke :shock:

Uporabniški avatar
RobertM
Moderator
Prispevkov: 2347
Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
T-2: Že imam
Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
Kraj: Okolica Tolmina

Re: [IMAM] 8/1 + IP TV + IP telefon REKLAMACIJA T2

Odgovor Napisal/-a RobertM » 31. Jul 2009 ob 14:22

Si imel pred T-2 se kaksnega drugega ponudnika ?
Lahko ti recem samo OBILO SRECE pri kateremu koli drugemu (ocitno si se ze odlocil) :car:
L.P.Robert
Pred zagonom jezika vklopi možgane !

Slika
Slika

zojs
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 31. Jul 2009 ob 13:00
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV + IP telefon

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a zojs » 31. Jul 2009 ob 14:28

Robert, če bi si prebral vse kar sem napisal, potem bi bila vsebina tvojega sporočila drugačna. Za nekatere stvari si je potrebno vzeti čas. Sicer pa, smiselno bi bilo, da na to kar se je meni zgodilo daš kakšen odgovor, mnenje... Vse kar premoreš je to, da mi želiš povedati, da nihče razen T2 ni OK, kar pa nima nobene povezave z mojim sporočilom. Jaz ne trdim in nikjer nisem navedel, da sem nezadovoljen s storitvami, ali pa da storitve T2 niso v redu. Preberi si počasi in podrobno moje prvo sporočilo. Lp !

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 31. Jul 2009 ob 14:36

Lepo škoda da se je to zgodilo, glede na tvojo jezo bo to v dobro za naslednje uporabnike T-2 storitev,
vseeno se pa lahko vsaj malo omiliš svoj ton, saj si se komaj vpisal na forum.
Želim ti breztežavno sodelovanje s SIOLom.
lp

Uporabniški avatar
nathanhund
Guru
Prispevkov: 854
Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
T-2: Še nimam
Paket: migriral na A1
Kraj: Poljčane

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a nathanhund » 31. Jul 2009 ob 14:44

robert ti je pač hotel lepo povedat da te drugi operaterji tudi ne bodo ujčkali oziroma skakali za vsako tvojo reklamacijo, takšne pač imamo izkušnjez z siol in podobnimi, mislim pa da bi bilo bolje plačati in nato reklamirati, ali pa si vse preveč uzel napadalno, ko so meni pri prvam računu zaračunali preveč dni sem vse lepo uredil tako da sem jim poslal meil in odbil preveč zaračunano, razliko pa sem lepo plačal in živeli smo naprej :pivo:
LP Robert

Uporabniški avatar
RobertM
Moderator
Prispevkov: 2347
Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
T-2: Že imam
Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
Kraj: Okolica Tolmina

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a RobertM » 31. Jul 2009 ob 14:47

Prebral se enkrat - ocitno si imel v treh letih probleme samo pri priklopu (ko je bil T-2 se v povojih) in potem,ko so priklopili se nekoga drugega-BDW: Takrat je preklop delal "skrbnik omrezja" in mocno dvomim,da te je kdo od T-2 serviserjev "vrgel dol" za 16 dni :namrec:
Kot pravis so te prejsnji teden izklopili - ocitno posledica zavrnjenih in neplacanih racunov za dneve nedelovanja :nevem:
Si reklamacije dal v roku in na nacin kot je predpisan v "splosnih pogojih", ker ne pomaga nic klicat na HD in nadirat kaksno ubogo studentko - "prekleta baba neumna,ne bom placal-a si glupa,#%?,...)
L.P.Robert
Pred zagonom jezika vklopi možgane !

Slika
Slika

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 31. Jul 2009 ob 16:00

Sem prebral celo zgodbo, pa me zanima par stvari. Res je bila pred tremi leti zadeva s priklopi lahko dolgotrajna. Ampak T-2 že od začetka zaračunava le storitve, ki so bile zagotovljene.
so priklopili zadevo čez par dni, jaz sem pa napisal reklamacijo za prvi račun ko sem ga dobil - da naj mi tisti račun odpišejo ali pa naj mi plačajo tri dni dopusta in potne stroške do LJ in nazaj, pa bom plačal račun ni problema. Se mi zdi pravično
Torej, žal, kar se tebi zdi pravično, še ni nujno v skladu s splošnimi pogoji poslovanja. Vsekakor je T-2 upravičen zaračunavati samo storitve, ki si jih koristil. Kaj točno torej nisi plačal?
reklamacije so bile seveda s strani T2 zavrnjene.
Ali mogoče lahko napišeš malo vsebine odgovora? Druga stran pa to? Po tvojih besedah si namreč povsem uporavičen do druge reklamacije 16 dni, ko nisi mogel uporabljati storitev. Ampak se mi zdi, da je bilo še nekaj drugega vmes.
Zanima me tudi, kaj so ti povedali na UVP - urad za varstvo potrošnikov?
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

dule17
Guru
Prispevkov: 781
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 09:26
T-2: Že imam

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a dule17 » 31. Jul 2009 ob 19:55

moje mnenje je da v vsakem primeru nismo na tržnici, da bi sami ugotavljali kaj smo dolžni plačat in kaj ne. Imaš vso pravico do pritožbe na obračun itd, ne morš pa sam odrejat kaj je prav in kaj ne.

Da je na štartu bla vse skup bolj ena šlamastika, se strinjam in da niso preveč komunikativno ko gre kaj narobe, sam da bi ti pa kdo plačal dopust...ne bi js tega pričakoval.

S tem da nisi plačeval račune, si si naredil čist medvedjo uslugo in vsak operater bi ti naredil isto. V vsakem primeru bi moral račun plačat in konec koncev, če bi se izkazalo da imaš prav, bi ti znesek povrnil.

Vsaka zgodba ima dve plati in ti čist verjamem da nisi bil zadovoljen, sam način s katerim si se lotil problema pa na žalost ni pravi.

Upam, da boš imel zdaj več sreče.

zojs
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 31. Jul 2009 ob 13:00
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV + IP telefon

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a zojs » 1. Avg 2009 ob 23:12

RobertM napisal/-a:Prebral se enkrat - ocitno si imel v treh letih probleme samo pri priklopu (ko je bil T-2 se v povojih) in potem,ko so priklopili se nekoga drugega-BDW: Takrat je preklop delal "skrbnik omrezja" in mocno dvomim,da te je kdo od T-2 serviserjev "vrgel dol" za 16 dni :namrec:
Kot pravis so te prejsnji teden izklopili - ocitno posledica zavrnjenih in neplacanih racunov za dneve nedelovanja :nevem:
Si reklamacije dal v roku in na nacin kot je predpisan v "splosnih pogojih", ker ne pomaga nic klicat na HD in nadirat kaksno ubogo studentko - "prekleta baba neumna,ne bom placal-a si glupa,#%?,...)
Zlgeda si bil takrat tu ko se je to vse zgodilo? Bel Kangoo T2 - smatram da je tisti tehnik bil zaposlen v T2, pa tudi ce ni bil - sploh ni vazno. Ja nekdo je pomotoma izklopil, saj so sami tako povedali. Reklamacije so napisane v 8 dneh po prejetem računu - a naj reklamiram račun, ki ga še nisem dobil?? Nikogar nikdar nisem nadiral, izrazil sem le nezadovoljstvo, ker so nekateri operaterji zelo neprijazni, niso usposobljeni za delo operaterja, ker se zeeelo malo spoznajo na svoje delo in predvsem nezadovoljstvo v tem smislu, da ne mores dobiti nikogar od vodje kateregakoli oddelka, se v vseh podjetjih na svetu lahko dobis sefa nekega oddelka, da se pac pomenis, saj imas pravico, razen v T2 ne.

Problem je ce si stvari prebiras na nacin, ki ti ustreza. Dovolj je, ce preberes in povzames brez dodatkov in odbitkov. Enostavno.

zojs
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 31. Jul 2009 ob 13:00
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV + IP telefon

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a zojs » 1. Avg 2009 ob 23:19

nathanhund napisal/-a:robert ti je pač hotel lepo povedat da te drugi operaterji tudi ne bodo ujčkali oziroma skakali za vsako tvojo reklamacijo, takšne pač imamo izkušnjez z siol in podobnimi, mislim pa da bi bilo bolje plačati in nato reklamirati, ali pa si vse preveč uzel napadalno, ko so meni pri prvam računu zaračunali preveč dni sem vse lepo uredil tako da sem jim poslal meil in odbil preveč zaračunano, razliko pa sem lepo plačal in živeli smo naprej :pivo:

Heh, sej ne placujem vrtca, da bi me kdo "ujckal"?? Oni nudijo storitev - jaz placam, enostavno.

No upam, da boste vsi kdaj izkusili (pri kateremkoli podjetju) kaksno takole, upam, da se spomnete, na tole mojo izkusnjo in na vaso "objektivnost". :D Ker nihce od vas niti pribizno ni poskusal razumeti mojega stalisca, celo name se vali krivica, bi lahko sklepal, da ste "placanci" (sala :twisted: ). Jaz s storitvami nisem bil nezadovoljen, problem je samo v tem, da ne zelim placati necesa kar nisem uporabljal, zato ker nisem mogel uporabljati.

Vsi ste razumeli narobe, racuni so vsi poravnani, razen prvega in eden delno. Saj pravim, da vsota ni velika. No vidim, da tvoj sistem deluje, evo lahko placas namesto mene, jaz pa placam pivo :pivo: :D :razz:

zojs
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 31. Jul 2009 ob 13:00
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV + IP telefon

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a zojs » 1. Avg 2009 ob 23:40

dule17 napisal/-a:moje mnenje je da v vsakem primeru nismo na tržnici, da bi sami ugotavljali kaj smo dolžni plačat in kaj ne. Imaš vso pravico do pritožbe na obračun itd, ne morš pa sam odrejat kaj je prav in kaj ne.

Da je na štartu bla vse skup bolj ena šlamastika, se strinjam in da niso preveč komunikativno ko gre kaj narobe, sam da bi ti pa kdo plačal dopust...ne bi js tega pričakoval.

S tem da nisi plačeval račune, si si naredil čist medvedjo uslugo in vsak operater bi ti naredil isto. V vsakem primeru bi moral račun plačat in konec koncev, če bi se izkazalo da imaš prav, bi ti znesek povrnil.

Vsaka zgodba ima dve plati in ti čist verjamem da nisi bil zadovoljen, sam način s katerim si se lotil problema pa na žalost ni pravi.

Upam, da boš imel zdaj več sreče.
hvala, ampak ne vem zakaj bi pri ponudniku telekomunikacijskih storitev potreboval sreco? Saj to ni Loterija Slovenije? :D Saj smo v Sloveniji in ne v Afganistanu, da se ti posreci dobiti...

Racuni so placani vsi razen prvega in enega delno.

Poglej dule17, ne vem ali si zaposlen, ampak verjetno ves, da dopust ni zastonj. Ce je T2 podjetje mene kot narocnika obvestilo, da bo dne - tega in tega ob tej in tej uri izveden priklop in ce jaz pac zjutraj delam, oni pa lahko priklopijo samo zjutraj (razen ce pocakam 10 dni) potem je logicno, da si moram vzeti dopust a ne? In ce tisti dan nihce ni toliko profesionalen, da bi vsaj poklical in razlozil, da se je pac zavleklo, da je veliko dela bla,bla bi to sprejel, saj smo vsi ljudlje. Jaz sem klicaril velikokrat tisti dan, zvoni po 5 minut preden se kdo oglasi in ko se je nekdo oglasil, mi je zatrdil, da bo priklop opravljen naslednji dan. Pa NI BIL. In smo spet klicarili potem imas pa na drugi strani nekoga, ki ali nima pojma ali res sovrazi sluzbo operaterja ali ima pa neke druge tezave no kakorkoli je_e mu se za mene in priklop. Hm, sej vi vsi bi bili zelo strpni in se sploh nebi razburjali ane? hehe 21 dni dopusta dobis pa mogoce se kaksen dan na pogoje dela, otroci itd... In recimo, da ti porabis 2 dni dopusta, za prazen nic, zato ker je ocitno nekdo storil napako - dvakrat, zato ker tudi toliko niso bili, da bi te obvestili in nato se en dan da se odpeljes v poslovalnico (ker po telefonu pac ne gre, ocitno govoris kitajsko, ker operaterji govorijo o necem tretjem) ti bi to prenesel mirno? Dvomim. Meni nihce ne bo povrnil dopusta, ves mogoce se ne slisi veliko ampak ce gres lahko na dopust za 14 dni, potem pa zaradi T2 gres za 11 se ti to zdi malo neumno a ne? Tri dni pocitka, tri dni zura, tri dni cesarkoli....

Ja saj sem se pritozil, racun sem reklamiral, vse lepo opisal, argumentiral, podatke imajo tudi sami, vsi telefonski razgovori se snemajo.... hmm ampak so gladko zavrnili. To je ravno tako, kot ce bi obtozeni imel pooblastila sodnika. Cudno a ne? Verjetno bi bili vsi oprosceni.

Uporabniški avatar
gjural
Nadebudnež
Prispevkov: 425
Pridružen: 15. Okt 2008 ob 02:46
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a gjural » 2. Avg 2009 ob 22:46

zojs se strinjam da če ti je bil tak datum sporočen, da je bi vsaj javili lahko, da takrat ne bo potem priklopa oziroma povedali drug datum, ampak to da si si ti vzel dopust in da si se vozil, pa nihče ni od tebe zaheval, zato tudi tega ne moreš nikomur naprej metat, ali zaračunat,... storitve ti tudi t-2 za tiste dni ni računal, pač pa od takrat ko so te priklopili... če je priklop zavlekel, in je tudi ralog za to na strani T-2 še ne opravičuje tega, da bi si ti sedaj lahko vzel dopust in zaheval to povrnjeno ali pa se celo vozil do poslovalnice in zahteval tudi stroške tega povrnjene.

glede prekinitve v letu 2008 pa dejansko ne vidim razloga za zavrnitev reklamacije. če bi dejansko lahko videl kje je bila napaka potem bi lahko kaj več se znalo argumentirat. če je bila interna inštalacija težava, potem je seveda normalno da je reklamacija bila zavrnjena... če pa je tako kot praviš pa mi ni jasno zakaj bi jo reklamacijska služba zavrnila.

vsekakor pa vidim da si se že odločil za optiko 20/20 pri siolu in tv ter telefon pri njih, kar pa je za nekoga ki veliko uporablja internet seveda dobra novica. saj je razlika med 8-1 in 20-20 velika.
Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a kekoke » 3. Avg 2009 ob 12:49

zelo razumem zoisa, če ne more ogromna firma požret svojega ponosa in odpisat 40€ v znak opravičila za napako, ki je povzročila ogromno nezadovoljstva uporabnika, pol nej gre taka firma u 3 krasne. V sistemu, kjer dopoldne čakaš doma monterja, ta pa se brez buu ne prikaže, to v nobenem primeru ni napaka uporabnika. Da taka napaka firmo ne bi nič koštala tudi ni fer. Če pa mislite, da uporabniki uživamo, da nas firme pravnoformalno je... v glavo pa tud prov. Popolnoma razumem in podpiram človeka, ki želi z vsemi svojimi sredstvi vrniti udarec. Mene je T-2 s takim odnosom že dostikrat vrgu s tira, ampak telekoma še ni dosegel, tako ga trenutno še vidim kot manjše zlo.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

dule17
Guru
Prispevkov: 781
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 09:26
T-2: Že imam

Re: [Imam] 8/1 + IP TV + IP telefon Reklamacija T2

Odgovor Napisal/-a dule17 » 3. Avg 2009 ob 13:49

Se strinjam da ni fer in tudi pravilno ni, samo povem da je iluzorno pričakovat da ti bo kdo vrnil denar ker si vzel dopust.

Zojs, ne narobe zastopit, ne zagovarjam jih v tvojem primeru, hočem ti samo povedat da je tvoj način slepa ulica in da ni vreden truda, sploh če si zdaj na Siolu. No, razen če so te tolk razkuril, da gre že bolj za princip - potem te razumem in podpiram.

In ja, se strinjam, da bi taka firma lahko v znak opravičila odpisala nekaj 10€. Ampak spet, te reči rešujejo uradniki, ki s problemi malega človeka nimajo nič oz.jih sploh ne poznajo al pa jih ne zanimajo.

Srečo pri ponudnikih pa rabiš in to velik. Če gre vse ok, potem ni problema, če pa kaj ne dela, pa naj ti pomaga bog v kateregakoli že veruješ. Če bi to bil Afganistan ne bi mel več nobenga ponudnika storitev, ker bi verjetno vsakodnevno se folk razstreljeval v njihovih centralah in poslovalnicah. Še dobro da ta olimpijska disciplina pr nas še ni tolk razvita...

Men je leta 2006 v treh mescih skup delal internet manj kot pol časa. Pa v tem času noben ni znal povedat kaj je narobe, pa sem vprašal ene 100x. In ja, dobil sem dobropis za obdobje, v katerem ni delal. Da pa ni delal je pa po njihovem mnenju verjetn kolateralna škoda.

Odgovori