Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
-
- Novinec
- Prispevkov: 13
- Pridružen: 17. Avg 2009 ob 00:10
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10 (10/15)
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
Drgač pa tko ane sej sm povedu da mi dol visi ampak, če ne bo zrihtan u sredo do 24.00 bom poklicu novinarja in obvestil javnost, da bojo drugi vedl kaj jih čaka
Aja pa še to nism reku 24/7 ežurstvo samo uredi se takrat ko se to rabi in pot do spojke mora bit zagotovljena, kaj pa če bi biu u tem jašku plin, in bi puščalo???
Nevem nevem... Še 2 dni majo časa
Aja pa še to nism reku 24/7 ežurstvo samo uredi se takrat ko se to rabi in pot do spojke mora bit zagotovljena, kaj pa če bi biu u tem jašku plin, in bi puščalo???
Nevem nevem... Še 2 dni majo časa
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
u madona, ti pa si teatralen, skor tok kot istoimenska serija. In kaj bo obveščanje javnosti pomagalo? Sej že vsi vemo kako stvari potekajo. Cena storitev je pri nas taka, da očitno ne omogoče drugega kot balkanske metode poslovanja. Smo očitno prevelki reveži, da bi se najdu kdo, ki bi za pošteno ceno nudil tudi malo višjo kvaliteto storitve. In za vsak tvoj poskus obveščanja javnosti bo NN sproduciral enako učinkovit dezinforamativni prispevek v smislu nepriljubljenosti odvažanja avtov s pajkom. Če res želiš imeti optiko čim prej lepo požri svoj ponos in prosi NNja da zbode odgovorne. Bolj direktno ne boš uspel pospešit postopka. Tako je to na Balkanu.
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
In s postavljanjem nekih imaginarnih rokov misliš, da boš nekaj dosegel, al kak? Pa kolko je že blo takih (še zdaleč ne samo pri T-2), da bodo klical novinarje, zps, župana, če ne drugega bodo pa tatiju povedal.
Kokr ti tvoji roki ne bodo pomagal do hitrejše rešitve problema, ti tud pri uporabnikih tega foruma (ki bi ti nekateri lahko pomagal) ne bodo.
Kokr ti tvoji roki ne bodo pomagal do hitrejše rešitve problema, ti tud pri uporabnikih tega foruma (ki bi ti nekateri lahko pomagal) ne bodo.
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
gulikoza napisal/-a:Tole pa zmaga P*zda, meni tut gre neki počas dons internet, kje mam že alkohol da spucam fiber
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
a te je zmedu, ker je napisal alkohol in ne wc net?
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
Potem se boš potuhnil globoko v posteljoprisonbreak napisal/-a:Drgač pa tko ane sej sm povedu da mi dol visi ampak, če ne bo zrihtan u sredo do 24.00 bom poklicu novinarja in obvestil javnost, da bojo drugi vedl kaj jih čaka Že vejo.
Aja pa še to nism reku 24/7 ežurstvo samo uredi se takrat ko se to rabi in pot do spojke mora bit zagotovljena, kaj pa če bi biu u tem jašku plin, in bi puščalo??? DA DA KAKO DA NE SAMO ZA TEBE!
Nevem nevem... Še 2 dni majo časa
Zadnje novice župan Jankovič je postrojil NN in par dežurnih monterjev ter jim žažugal naj čim prej odpravijo napako pri dotičnem uporabniku v slučaju da je jašek nedostopen naj zaposlijo SCT in se skoplje tunel do jaška da se omogoči popravilo vlakna zaradi katerega ima naročnik neomogočeno gledanje IP TV in brskanje po internetu v slučaju zamude ali ne izkazovanja dobre volje za odklon napake bo sprožil odvetniško pisarno .......... in tožil za masten denar T2 in naročnika. V nadaljevanju razlaga zakaj proti naročniku "KER RAZBIJA BALEEEEEEEEE!!!!!!"
Torej pričakuj da bo odpravljeno še to leto .
lp
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
DA! pametnikekoke napisal/-a:a te je zmedu, ker je napisal alkohol in ne wc net?
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
alkohol bi morebiti še pomagal...če ne bi bla ravno kakšna sadna vodka
Optika od 30.5.2008
-
- Novinec
- Prispevkov: 13
- Pridružen: 17. Avg 2009 ob 00:10
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10 (10/15)
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
Tale novica mi je ušeč mislm mogu bi jo še mal razširt k sm se smeju sam 5 minut dej še mal d se bom 10 minut smejutesux napisal/-a:Potem se boš potuhnil globoko v posteljoprisonbreak napisal/-a:Drgač pa tko ane sej sm povedu da mi dol visi ampak, če ne bo zrihtan u sredo do 24.00 bom poklicu novinarja in obvestil javnost, da bojo drugi vedl kaj jih čaka Že vejo.
Aja pa še to nism reku 24/7 ežurstvo samo uredi se takrat ko se to rabi in pot do spojke mora bit zagotovljena, kaj pa če bi biu u tem jašku plin, in bi puščalo??? DA DA KAKO DA NE SAMO ZA TEBE!
Nevem nevem... Še 2 dni majo časa
Zadnje novice župan Jankovič je postrojil NN in par dežurnih monterjev ter jim žažugal naj čim prej odpravijo napako pri dotičnem uporabniku v slučaju da je jašek nedostopen naj zaposlijo SCT in se skoplje tunel do jaška da se omogoči popravilo vlakna zaradi katerega ima naročnik neomogočeno gledanje IP TV in brskanje po internetu v slučaju zamude ali ne izkazovanja dobre volje za odklon napake bo sprožil odvetniško pisarno .......... in tožil za masten denar T2 in naročnika. V nadaljevanju razlaga zakaj proti naročniku "KER RAZBIJA BALEEEEEEEEE!!!!!!"
Torej pričakuj da bo odpravljeno še to leto .
lp
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
Preberi še enkrat pa se boš naslednjih 5 minut spet smejal
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3526
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
da doplnimo, SCT je zgradil tunel pred rokom do dotičnega jaška vendar je odpadu omet na čelado mujota na tehničnem prevzemu zahtevnega inžinjerskega objekta in je do nadaljnega zaprt dokler se ne ugotovi odgovornosti za odpadanje ometa in kdo bo kril garancijsko popravilo
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
Saj se ve zakaj omet odpada - zaradi plina, ki pušča v bližini. Ampak, ker ni bilo omogočene intervencijske poti, se je plin zažrl pod omet.
˝Let there be light˝,
and there was light!
and there was light!
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
Mi je všeč, da nekdo iz gratela komunicira z uporabniki, samo ni mi pa všeč kako izkazuje svojo oziroma aroganco podjetja.tesux napisal/-a:Ja zato ker imaš točno najavljen čas in datum prihoda obiska Gratela ali T2 in mislim da je lažje tebi ker si itaq blizu in provaš uredit stvar da se priklop izvrši čim hitreje in brez zapletov.madpanter napisal/-a:Jah zakaj bi uporabnik moral klicat? Mater to bi gratelovci moral. Sam ni ga čez komot ane
drugače razen da ti povem da ko se umakne avto nad jaškom pridem nazaj in tako se lahko dela v nedogled .
Zakaj pa se ne počaka vrle redarje ki rabijo za prit na mesto po svojih izkušnjah cca 2-3 ure in to po 15 klicih zato ker na spisku priklopa nimamo samo 1 stranke ampak več in je nesmiselno da ostale čakajo zaradi enega .(pa ne zaradi tega da je on(naročnik) kriv ker je nekdo zaparkiral jašek)
Tudi jaz in ostale moje ekipe provajo naredit tudi usluge strankam katere niso v mojem delokrogu pa zaradi tega ne jamram in pizdem na stranka da kaj si pa domišljajo z njihovimi željami.Pač jim ustrežemo (razen če ne pretiravajo)
Sam ni ga čez komot velja očitno zate........
lp
Ugotavljaš kako je očitno, da uporabnik nima pojma kako je zgrajeno omrežje in kako se ga vzdržuje, hkrati pa pričakuješ, da bo vedel kateri jašek mora stražiti pred parkiranjem. In res ne vem od kdaj Gratel najavlja posege v infrastrukturo bližnjim uporabnikom? Po mojih izkušnjah se težko zmeniš za točno uro prihoda več kot dve uri vnaprej tudi če gre za poseg na domu. Vsaj moj monter ima stil, da me pokliče ob desetih dopoldan, ne da bi bila kaj zmenjena da on je zdaj na objektu ali je kdo doma. Ali lahko pride popoldne? Ne, popoldne šele naslednji teden in moram jaz šibat dam iz službe....Prisonbreak je jasno pokazal pripravljenost da poskrbi za dostopnost jaška. In to potem ko ga že nekaj tednov nategujete z odpravo napake. Uredu, ste prvič ugotovili, da ni dostopen in kako ste se lotili težave, čez 3 dni ste prišli spet pogledat, ko ste imeli 5 minut časa. Kaj pa obvestilo lastniku naj odstrani vozilo in signalizacija da se tam jutri ne sme parkirati zaradi posega v infrastrukturo pod pločnikom? Bi morda lahko že takoj poklicali uporabnika, mu razložili v čem jeproblem in če lahko mogoče on pomaga zagotoviti dostopnost jaška. Ne, nič niste naredili za uporabnikovo zadovoljstvo, delali ste naprej po lastnih principih v prepričanju, da je to najboljše za uporabnike. A ne le to, še zdaj vztrajaš, da je vaša metoda najprimernejša (ko bo pač bo), ne moreš pa sprejeti mnenja uporabnikov ki mislijo, da bi lahko postopek izvedli bolje. Se strinjam, da vi ne morete čakati redarstva da odstrani oviro, ker imate svoj plan dela in bi zaradi takega čakanja naredili več škode kot koristi, ampak kot so že drugi nakazali in kot sem jih jaz še enkrat povzel, to ni edina možnost. Samo z malo več planiranja in komunikacijskih sposobnosti bi ob drugem obisku bila napaka odpravljena, noben drug uporabnik ne bi čakal na monterja v prazno in enga uporabnika več bi imeli priključenega.
Re: Izgradnja optičnega omrežja - KATASTROFA
samo ni mi pa všeč kako izkazuje svojo oziroma aroganco podjetja - Aroganca ni v moji domeni in nikoli ni bila in ne bo ampak sem izkazal ,da se dostikrat sam naročnik ne angažira niti malo v nastale probleme.
Ugotavljaš kako je očitno, da uporabnik nima pojma kako je zgrajeno omrežje - Ne ugotavlajam ampak vem ,da nima pojma poanta je v tem da naj se ne pametuje kako bi bilo lahko zgrajeno in kako je zgrajeno je tako kot je in funkcinira in kot na vseh projektih so tudi tu verjetno napake. Zato o kakih idejah in predlogih ali pametovanju se max. n.....m.
Vsaj moj monter ima stil, da me pokliče ob desetih dopoldan - Ja in pokazal je dobro voljo ti pa lahko če ti ne paše odkloniš in se zgodba konča , ker pa pri temu uporabniku kateri ima poškodovano vlakno (vse to je zabeleženo) je protokol popravila malo bolj kompliciran kot zamenjava enga HD vmesnika .Pri optiki odprava take napake zahteva več časa več ljudi brez, da se naročnika kliče in maltretira zdaj pa mora bit doma . Z dogovor sem predvsem mislil sprostitev jaška za popravilo.
A ne le to, še zdaj vztrajaš, da je vaša metoda najprimernejša (ko bo pač bo), ne moreš pa sprejeti mnenja uporabnikov ki mislijo, da bi lahko postopek izvedli bolje - Nisem nikjer zasledil mnenja ali predloga za hitro odpravo napake z starni uporabnikov prebral sem samo grajanje ,podjebavanje in sarkazem .Prosim če mi osvetliš konkreten predlog govorim o konkretnemu predlogu.
Ne, nič niste naredili za uporabnikovo zadovoljstvo, delali ste naprej po lastnih principih v prepričanju - Kaj bi ga moral povabit kam na pivo dokler čaka mu zapet kako pesmico , da delali smo po našem načinu ki deluje razen ko je višja sila in naprej bomo delali tako da bodo stranke zadovoljne (nekomu ni vsojeno da je zadovoljen) če pa imaš ti kako izkušnjo ali predlog odpri temo na to in vpisujte predloge kaj se bi lahko spremenilo .
Verjami da vsak delavec ki dela pri T2 ali Gratelu bi rad ustregel stranki z najmanj obrementitve same stranke vendar ne gre zmerom po planih.In se dogaja to kar se dogaja.
Samo z malo več planiranja in komunikacijskih sposobnosti bi ob drugem obisku bila napaka odpravljena - Se planira in se komunicira .Pri odpravi te napake nerabimo sodelovanje stranke .
Glede na to da se je že splaniralo popravilo in je zaj..... parkiran avto nad jaškom in to se je ponavljalo ...... Kako lahko to spremeniš kot da prosiš stranko če naredi uslugo da postavi kako oviro na sam jašek .
Imaste tukaj kakšno idejo več ????
In za zaključek ne delam v Gratelu ali T2
Ugotavljaš kako je očitno, da uporabnik nima pojma kako je zgrajeno omrežje - Ne ugotavlajam ampak vem ,da nima pojma poanta je v tem da naj se ne pametuje kako bi bilo lahko zgrajeno in kako je zgrajeno je tako kot je in funkcinira in kot na vseh projektih so tudi tu verjetno napake. Zato o kakih idejah in predlogih ali pametovanju se max. n.....m.
Vsaj moj monter ima stil, da me pokliče ob desetih dopoldan - Ja in pokazal je dobro voljo ti pa lahko če ti ne paše odkloniš in se zgodba konča , ker pa pri temu uporabniku kateri ima poškodovano vlakno (vse to je zabeleženo) je protokol popravila malo bolj kompliciran kot zamenjava enga HD vmesnika .Pri optiki odprava take napake zahteva več časa več ljudi brez, da se naročnika kliče in maltretira zdaj pa mora bit doma . Z dogovor sem predvsem mislil sprostitev jaška za popravilo.
A ne le to, še zdaj vztrajaš, da je vaša metoda najprimernejša (ko bo pač bo), ne moreš pa sprejeti mnenja uporabnikov ki mislijo, da bi lahko postopek izvedli bolje - Nisem nikjer zasledil mnenja ali predloga za hitro odpravo napake z starni uporabnikov prebral sem samo grajanje ,podjebavanje in sarkazem .Prosim če mi osvetliš konkreten predlog govorim o konkretnemu predlogu.
Ne, nič niste naredili za uporabnikovo zadovoljstvo, delali ste naprej po lastnih principih v prepričanju - Kaj bi ga moral povabit kam na pivo dokler čaka mu zapet kako pesmico , da delali smo po našem načinu ki deluje razen ko je višja sila in naprej bomo delali tako da bodo stranke zadovoljne (nekomu ni vsojeno da je zadovoljen) če pa imaš ti kako izkušnjo ali predlog odpri temo na to in vpisujte predloge kaj se bi lahko spremenilo .
Verjami da vsak delavec ki dela pri T2 ali Gratelu bi rad ustregel stranki z najmanj obrementitve same stranke vendar ne gre zmerom po planih.In se dogaja to kar se dogaja.
Samo z malo več planiranja in komunikacijskih sposobnosti bi ob drugem obisku bila napaka odpravljena - Se planira in se komunicira .Pri odpravi te napake nerabimo sodelovanje stranke .
Glede na to da se je že splaniralo popravilo in je zaj..... parkiran avto nad jaškom in to se je ponavljalo ...... Kako lahko to spremeniš kot da prosiš stranko če naredi uslugo da postavi kako oviro na sam jašek .
Imaste tukaj kakšno idejo več ????
In za zaključek ne delam v Gratelu ali T2