Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Splošni pogovori o T-2
Uporabniški avatar
Bismarck
Faca
Prispevkov: 157
Pridružen: 12. Mar 2008 ob 20:08
T-2: Še nimam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a Bismarck » 15. Jan 2010 ob 14:41

Kekoke, a ti zdaj kepa? :lol:

gost
Faca
Prispevkov: 116
Pridružen: 19. Jan 2008 ob 18:42
T-2: Še nimam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a gost » 15. Jan 2010 ob 14:45

@ynos

kolk pa ti pomeni ta paket?
Slika

Vadba curlinga vsak ponedeljek od 21.ure dalje...

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a Cobane » 15. Jan 2010 ob 16:26

Bismarck napisal/-a:Kekoke, a ti zdaj kepa? :lol:
Ne, sneži!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

Elysium
Novinec
Prispevkov: 23
Pridružen: 2. Feb 2008 ob 12:31
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a Elysium » 16. Jan 2010 ob 15:04

ynos napisal/-a:Znano je za napako MTC Dance, kjer sem tudi sam opazil veliko kockanja. Prav tako sem opazil pri kakšnih drugih kanalih, kot so POP TV, TV3....
Pri nas sicer nimamo T-2 IPTV ampak kabelsko, ki nima veze z T-2.
Konec novembra in ves december sem tudi jaz opazal se posebej na PopTV, Kanal A in podobnih, da so se pojavljale motnje v obliki belih pikic. Pri Discovery-u ali pa pri NG tega ni bilo. Izgleda, da te motnje niso toliko povezane s T-2 omrezjem.

ynos
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 14. Jan 2010 ob 08:20
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a ynos » 18. Jan 2010 ob 08:27

gost napisal/-a:@ynos

kolk pa ti pomeni ta paket?
Zakaj? Sinhronizacija je visoka.

Včeraj sem gledal National Geographic Wild in je konstantno štekalo...enkrat je tudi za kakih 15 sekund zmanjkalo slike. Enako v petek ali soboto...se ne spomnim, pa je med filmom zmanjkalo slike za kakih 30 sekund, drugače pa kockanje.

Včasih pa celo nič ne kocka. :)

Prdec2
Novinec
Prispevkov: 13
Pridružen: 7. Feb 2010 ob 17:02
T-2: Že imam
Paket: Full

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a Prdec2 » 7. Feb 2010 ob 17:42

Danes nam je crknila Motorola ali daljinec. :nevem: Poklicali smo na servis, da bi nekako vsaj še danes uredili zadevo. Ko smo še skupaj preresetirali vsaj trikrat smo ugotovili, da še vedno NE DELA. NIČ :grrpc: . Dežurni s T-2 nam je mrtvo hladno razložil, da bo zabeležil okvaro, ter da bomo novi vmesnik prejeli v TOREK. :jao: Ker je pač danes nedelja, jutri pa praznik. Ko je bil opozorjen, če se šali, ter da smo pripravljeni sami priti iskati novi vmesnik, je še enkrat zatrdil, da pred torkom ne bo nič.
NE MOREŠ VERJETI. čISTO SMO RAZOČARANI. :grrpc: Pa Super Bowl je nocoj.
Še nekaj je. :grr: Od meseca novembra imamo naročeno novo Motorolo, za novi TV. Do danes z njihove strani nobenega odziva. NIENTE. Vmes smo jih enkrat povprašali kaj je s tem, pa so enostavno dejali, da jih ni na zalogi. :?: :?: :?:
Upam, da jih že bodo kupili Avstrijci, da bo boljši servis. :hmm: :owned:

Že razmišljamo o drugem ponudniku.

skymaniak
T-2jevec
Prispevkov: 561
Pridružen: 14. Dec 2007 ob 11:37
T-2: Že imam
Paket: T-2 Mobile

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a skymaniak » 7. Feb 2010 ob 17:54

Lahko bi malo bolj podrobno razložil problem. Se motorola postavi ? Če ne, pri kateri piki se ti ustavi ko nalaga. Si poskusil menjati baterije v daljincu,preveri če sveti lučka ACT na modemu itd.

In pri katerem ponudniku misliš, da bi se ti monter takoj javil na vratih, čez vikend (da ne omenjam praznika jutri) in ti takoj zamenjal napravo ? Me zanima.

Prdec2
Novinec
Prispevkov: 13
Pridružen: 7. Feb 2010 ob 17:02
T-2: Že imam
Paket: Full

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a Prdec2 » 7. Feb 2010 ob 18:18

Najprej smo vse resetirali. Motorola se je normalno postavila - do izberi profil. Profila nismo mogli izbrati ker na daljinca ne reagira. Zamenjali smo baterije - ganc noue.
Pa spet VSE od začetka. :grrpc: Pa za dlje časa izklopili vse iz elektrike, kot je narekoval s servisa.
Pa smo še enkrat ponovili vajo pri drugem TV-ju :grrpc: Pa zopet NIČ. :jao:
Zelena lučka na Motoroli sveti zeleno - ni pa odziva z daljinca. :nevem:

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a dal » 7. Feb 2010 ob 18:20

Saj je napisal, da je pripravljen sam priti po nov vmesnik. Ali ne more prinesti motorole na klicni center in jo zamenjati za novo?

Kot storitveno podjetje boste morali tudi pri T-2 pričeti razmišljati o teh stvareh. Če 24 ur dnevno lahko dobiš šiparja, ključavničarja, AMZS, elektro, vodovod, ... bi tudi pri vas lahko organizirali dežurno službo za take primere in postavili ceno.

Uporabniški avatar
nathanhund
Guru
Prispevkov: 854
Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
T-2: Še nimam
Paket: migriral na A1
Kraj: Poljčane

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a nathanhund » 7. Feb 2010 ob 18:22

to je meni isto včeraj naredlo ko je zmankalo elektrike motorola se je zalavfala vse do izbire profila naprej pa ni šlo, ko sem pritiskal na tipke je sicer lučka na motoroli utripnila a profil se ni dal pogant, pomagalo je da sem iz motorole potegno kabel za štrom :nevem:
LP Robert

Prdec2
Novinec
Prispevkov: 13
Pridružen: 7. Feb 2010 ob 17:02
T-2: Že imam
Paket: Full

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a Prdec2 » 7. Feb 2010 ob 18:23

Aja sem pozabu
SIOL in/ali TELEMACH. :owned:

Dežurna služba bi bila TERNA :rtmT2:

Uporabniški avatar
nathanhund
Guru
Prispevkov: 854
Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
T-2: Še nimam
Paket: migriral na A1
Kraj: Poljčane

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a nathanhund » 7. Feb 2010 ob 18:27

dal napisal/-a:Saj je napisal, da je pripravljen sam priti po nov vmesnik. Ali ne more prinesti motorole na klicni center in jo zamenjati za novo?

Kot storitveno podjetje boste morali tudi pri T-2 pričeti razmišljati o teh stvareh. Če 24 ur dnevno lahko dobiš šiparja, ključavničarja, AMZS, elektro, vodovod, ... bi tudi pri vas lahko organizirali dežurno službo za take primere in postavili ceno.
eni pa res nimate meje
ljudje umirajo ker pride prepozno rešilec ke jih je premalo, vi pa se bunite ker v nedeljo oz. praznik ne morte do novega vmesnika :jao: :jao: :jao: :jao:
LP Robert

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 7. Feb 2010 ob 18:31

Torej nekaj časa nazaj smo še menjavali napajalnike od naprav, in sicer v lj in mb kjer imamo dežurne ljudi,
žal so pa ljudje začeli pretiravat in so žačeli še prihajat s pogodbami, dopisi, zahtevami po meritvahali pa ker ne znajo priklopit opreme,...
In smo to zadevo enostavno zaključli,
monterji delajo od ponedeljka do sobote.
Poslovalnice imajo objavlene tudi delovne čase.
V kolikor se pa problem zgodi izven tega pa mora žal zadeva počakat do naslednjega delovnega dne.

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a dal » 7. Feb 2010 ob 18:39

In od kje zdaj tebi ta primerjava? Nikjer nisem napisal, da morajo priti v desetih minutah, kolikor je povprečen odzivni čas reševalnega vozila.

Imaš pa dolg seznam, kdo vse ti pride urediti stvari ob vikendih in praznikih.

Letna članarina za AMZS je 37,14 EUR.

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a dal » 7. Feb 2010 ob 18:47

slow_slow napisal/-a:Torej nekaj časa nazaj smo še menjavali napajalnike od naprav, in sicer v lj in mb kjer imamo dežurne ljudi,
žal so pa ljudje začeli pretiravat in so žačeli še prihajat s pogodbami, dopisi, zahtevami po meritvahali pa ker ne znajo priklopit opreme,...
In smo to zadevo enostavno zaključli,
Skratka, zdaj še vedno plačujete dežurne ljudi da so tam, le stranke nimajo kaj veliko od tega? :rtmT2:

Oddelek za zmanjševanje prodaje

Odgovori