![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Lani t.j. leta 2005 nekje ob tem času sem se prijavila in naročila kompleten paket (internet, telefonijo in TV). Pogodbo so mi poslali čez približno 10 dni, oddam naslenji dan in potem se je začelo čakanje. Medtem po sredstvih javnega obveščanje in preko spletne strani T-2 zvemo, da T-1 nagaja, kjer more, in tako čakam. Čakam in čakam in približno po dveh mesecih neham čakati - klici na številko 059... itd so neuspešni, saj je kar naprej zasedeno, počasi se sprijaznim, da iz te moke ne bo kruha.
Sredi marca letos me preseneti klic na mobilca, prijazen gospod sporoči, da mi pridejo čez eno
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
V sredini oktobra tako ponovno izpolnim na spletni strani obrazec, vendar dobim sporočilo, da prijava ni mogoča, ker je bila poizvedba za to števiko že narejena in naj se obrnem na splošne informacije.
Zdaj pa postane zanimivo.
Pokličem na 059...itd, začuda so medtem napredovali do avtomatskega odzivnika, in čakalna doba je samo nekaj sekund. Javi se prijazen dečko, ki mu razložim svojo zgodbo, očitno se z nekom posvetuje, sporoči, da mi bodo poslali novo pogodbo. Na pogodbo čakam do 7. 11. t.l. Ker pogodbe ni, ponovno pokličem 059..itd, tokrat se javi mlada dama, ki ji ponovno razložim svojo zgodbo. Pri njej imam občutek, da sploh ni razumela problema. Ko ji ponovno razložim, da mi je bilo pred tremi tedni rečeno, da mi bodo poslali novo pogodbo, malce zdolgočaseno pove, da mi bodo pač še enkrat poslali pogodbo in to v roku največ pet
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Včeraj ponovno kličem, že tretjič oddram isto zgodbo, tokrat je informacija malo drugačna. Prijeten dečko ugotovi, da pravzaprav pogodbe ne rabim, ker je že sklenjena, in da bi mi pravzaprav morali to zadevo napeljati, vprašanje kdaj, pa na žalost ostane brez odgovora.
Point tega zapisa je, da se T-2 še vedno ni rešil organizacijskih težav. Verjamem, da je naval še vedno velik in da so prilagojeni ustaljenemu poslovanju. Težava očitno nastopi, ko nekdo štrli izven ustaljenega. Še bolj neprijetno pa, da preprosto ne moreš do nekoga, ki bi zadevo res rešil. Mislim, da takšnih primerov ni veliko, oziroma če se zatakne, bi moral biti na T-2 kompetenten sogovornik, s katerim bi lahko normalno komuniciral. Ne pa, da razlagam vedno eno in isto zgodbo, dobim tri različne odgovore, zadeva pa se nikamor ne premakne.