T-2 -jevci prisluhnite
Če je res vse tako lepo, kot si napisal, potem je potrebno samo še operaterje na help desku naučiti uporabljati ta sistem - ob vsaki prijavi napake preveriti, ali je bila napaka že prijavljena in o tem informirati klicočega.
In dodati modul "caller id", tako da ko stranka pokliče, operater vse podatke vidi na ekranu in ni potrebno vedno ponavljati naročniške številke.
In dodati modul "caller id", tako da ko stranka pokliče, operater vse podatke vidi na ekranu in ni potrebno vedno ponavljati naročniške številke.
Še enkrat: operater vidi vse podatke o naročniku.
Prav tako so v sistemu tudi vse povratne informacije o statusih, itd,itd.
Način obnašanja in način komuniciranja s strankami pa ni moje področje.
Kot tudi ne usposabljanje operaterjev.
Oglasil sem se zato, ker me nervira posplošeno obtoževanje v stilu "software sucks".
Prav tako so v sistemu tudi vse povratne informacije o statusih, itd,itd.
Način obnašanja in način komuniciranja s strankami pa ni moje področje.
Kot tudi ne usposabljanje operaterjev.
Oglasil sem se zato, ker me nervira posplošeno obtoževanje v stilu "software sucks".

-
- Model
- Prispevkov: 229
- Pridružen: 1. Nov 2006 ob 17:55
- T-2: Že imam
- Paket: 20/1, telefon
- Kraj: Kranj
Mogoče je to zame "preveč"
Operater: Dobr dan gospod oz whatever reče, vaš ID prosm
Stranka: kva je to?
Operater: To je blabla, reče naj gre poiskat...
Stranka: pove št ID-ja
Operaterju na ekranu zaflešajo vse napake in tiste bolj pomembne stvari. Seveda vse lepo updatano z datumi kdaj so tehniki kej delal etc. Sj razumete.
Operater: Kako vam lahko pomagam...
Stranka: blablabla...
Operater: Operater si pomaga z updatanimi podatki ki flešajo na ekranu... Potem pač "da naprej" oz se stranki opraviči ker pač še kar delajo na njegovi napaki...
Zaj pa če že nekaj takega mate, pa da ne znajo brat potem pa ne vem...
Operater: Dobr dan gospod oz whatever reče, vaš ID prosm
Stranka: kva je to?
Operater: To je blabla, reče naj gre poiskat...
Stranka: pove št ID-ja
Operaterju na ekranu zaflešajo vse napake in tiste bolj pomembne stvari. Seveda vse lepo updatano z datumi kdaj so tehniki kej delal etc. Sj razumete.
Operater: Kako vam lahko pomagam...
Stranka: blablabla...
Operater: Operater si pomaga z updatanimi podatki ki flešajo na ekranu... Potem pač "da naprej" oz se stranki opraviči ker pač še kar delajo na njegovi napaki...
Zaj pa če že nekaj takega mate, pa da ne znajo brat potem pa ne vem...
- pack
- Legenda
- Prispevkov: 1037
- Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
- T-2: Že imam
- Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
- Kraj: Trzin
Bine, jest sem tukaj sedaj prvič izvedel, da naj bi to T-2 dejansko imel. Software je največkrat ok zadeva, itak da se najdejo stvari, ki se jih potem sproti poštima... največji problem je v uporabnikih.
Zato me zelo čudi (vprašanje na splošno za T-2jevce:), zakaj te potem operater, katerega pokličeš s svoje T-2 telefonije, vsakič znova sprašuje po imenu in priimku oz. številki? Justincase?
Zato me zelo čudi (vprašanje na splošno za T-2jevce:), zakaj te potem operater, katerega pokličeš s svoje T-2 telefonije, vsakič znova sprašuje po imenu in priimku oz. številki? Justincase?
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
- T-2: Že imam
- Paket: ve? jih je
- Kraj: Lesce
Bine tud sam sem že kar nekaj kode napisal pa zaradi tega ne mislim , da sem najpametnejši. Uporabniki ponavadi povedo tisto , kar sam spregledaš ko načrtuješ IS.
Povej mi ali mi bodo na hd povedali kdaj pride do mene tehnik - nalog je bil prevzet - če sedaj pokličem. Če bo tvoj odgovor ne , potem boš moral še na drugi strani pri tehnikih najti rešitev - v sodelovanju s tehniki !
Povej mi ali mi bodo na hd povedali kdaj pride do mene tehnik - nalog je bil prevzet - če sedaj pokličem. Če bo tvoj odgovor ne , potem boš moral še na drugi strani pri tehnikih najti rešitev - v sodelovanju s tehniki !
@cam2die: Je tak, samo brez flešanja.
Ker verjemi, da flešanje ni ravno atribut ergonomije
Je pa v bistvu še boljš, ker tudi ID ne bi bilo potrebno zahtevati.
Lahko najdejo podatke po različnih kriterijih... je pa ID edini enoznačni identifikator, zato (verjetno) zahtevajo ID.
Lahko bi tudi Novak Janez (ali Janez Novak) zadoščalo... seveda, pa bi operater potem rabil pregledati več vrstic na ekranu, da bi našel pravega.
@finger: kaj ti bodo povedali, če zdajle pokličeš jaz ne vem.
Jaz ti samo poskušam (do)povedati, da so vsi podatki v sistemu. Tudi to, če je nalog za poseg na terenu že narejen in predviden za nek določen datum.
(Kar pa se pisanja kode tiče - že več kot desetletje nisem napisal ničesar, ampak to je že druga zgodba. Tudi nikjer nisem napisal, da sem najpametnejši, zato mi prosim ne polagaj izjav na tastaturo
)
@pack: zakaj operaterji zahtevajo priimek/ime/ID pa jaz ne vem.
Morda zato, ker lahko tudi kličeš iz drugega telefona?
Morda zaradi double-checkinga?
Ali pa morda zato, ker softver ne dela
[/code]
Ker verjemi, da flešanje ni ravno atribut ergonomije

Je pa v bistvu še boljš, ker tudi ID ne bi bilo potrebno zahtevati.
Lahko najdejo podatke po različnih kriterijih... je pa ID edini enoznačni identifikator, zato (verjetno) zahtevajo ID.
Lahko bi tudi Novak Janez (ali Janez Novak) zadoščalo... seveda, pa bi operater potem rabil pregledati več vrstic na ekranu, da bi našel pravega.
@finger: kaj ti bodo povedali, če zdajle pokličeš jaz ne vem.
Jaz ti samo poskušam (do)povedati, da so vsi podatki v sistemu. Tudi to, če je nalog za poseg na terenu že narejen in predviden za nek določen datum.
(Kar pa se pisanja kode tiče - že več kot desetletje nisem napisal ničesar, ampak to je že druga zgodba. Tudi nikjer nisem napisal, da sem najpametnejši, zato mi prosim ne polagaj izjav na tastaturo

@pack: zakaj operaterji zahtevajo priimek/ime/ID pa jaz ne vem.
Morda zato, ker lahko tudi kličeš iz drugega telefona?
Morda zaradi double-checkinga?
Ali pa morda zato, ker softver ne dela

Zadnjič spremenil Bine, dne 17. Dec 2006 ob 22:59, skupaj popravljeno 1 krat.
