Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku..

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9516
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku..

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 21. Maj 2013 ob 17:44

Kopirano iz SLo-Tech strani

https://slo-tech.com/novice/t568178#crta

Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku ob nedelovanju ali slabši kakovosti delovanja storitev?
N/A :: danes ob 17:09
Ostalo




APEK - Z lahkoto si predstavljate vse užitke raziskovanja informacij na spletu, ko ob dveh zjutraj linija počepne, ali celo pade. Hočete poklicati soseda iz spodnjega (!) nadstropja, če je tudi pri njem kaj narobe, ali pa gre za napako na terminalski opremi. Glej ga zlomka, tudi telefon ne dela! Ob dveh zjutraj brez pipe v svet, groza brez primere. Jasno, tudi pomoč uporabnikom je nedosegljiva. Vse vam gre po glavi, razen morda ključnega (postelja much?), torej kdo je »kriv«, kdo bo »odgovarjal«, kdo vam bo povrnil »škodo« in končno objektivno vprašanje, ali je pogodbena stranka res upravičena zahtevati polno plačilo računa, ki ga bo izstavila.

APEK vas razume. Povsem. In vam želi pomagati. Čeprav priznava, da bo konsenz nemogoč. Ni mu mar, žrtvoval se bo zame, Potrošnika.

Tako je na podlagi pooblastila, ki mu ga daje Zakon o elektronskih komunikacijah (133/5) pripravil predlog priporočil o nadomestilih, ki jih operaterji povrnejo svojim končnim uporabnikom ob nedelovanju ali slabši kakovosti delovanja javnih komunikacijskih storitev.

APEK tako predlaga, če je operater pogodbeno obljubil nad 2 MB/s prenosa podatkov (storitev internet), dejanska hitrost pa ne dosega 50% dogovorjene hitrosti, in se to ponavlja od 3 do 10 dni v obračunskem obdobju, naj se zniža naročnina za 20%. Če ne dosega 80% hitrosti, naj se naročnina zniža za 30%.

APEK pravilno ocenjuje, da je nedelovanje televizije posebno travmatična izkušnja. Če ta ne dela več kot 48 ur, potem naj bo naročnina nižja za 50%.



Vabimo vse na razpravo v našem forumu, lahko se pa potrudite in svoje mnenje predstavite tudi z elektronskim sporočilom na info.box@apek.si. Pri tem se obvezno sklicujte na številko 0073-32/2013.

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9516
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabni

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 21. Maj 2013 ob 17:46

Apek pozabu da obstajajo paketi "DO" ? kjer ni zagotovljena hitrost na vdslju ?

Alien8
Znanec
Prispevkov: 94
Pridružen: 16. Sep 2008 ob 06:46
T-2: Še nimam
Paket: Vesoljski

Re: Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabni

Odgovor Napisal/-a Alien8 » 21. Maj 2013 ob 17:56

Apek ni pozabil... operater s takimi paketi samo nateguje in želi, da mu potrošnik plača vse v celoti, čeprav se po tej cesti ne more peljati z maksimalno hitrostjo.

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9516
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabni

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 21. Maj 2013 ob 18:15

veš kaj, Alien8, mal preber kaj napišeš,....

Uporabniški avatar
Gizoman
Model
Prispevkov: 333
Pridružen: 1. Maj 2009 ob 11:22
T-2: Že imam
Paket: Oranžni midi + A1 kombo M
Kraj: Postojna

Re: Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabni

Odgovor Napisal/-a Gizoman » 22. Maj 2013 ob 16:59

MrTwelveTrees napisal/-a:Apek pozabu da obstajajo paketi "DO" ? kjer ni zagotovljena hitrost na vdslju ?
Je zagotovljena. Mislim da je 1mbps/265kbps za vdsl. Pa še to, komentar Alien8 ni tako daleč od resnice. :blbl:

Odgovori