Kopirano iz SLo-Tech strani
https://slo-tech.com/novice/t568178#crta
Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku ob nedelovanju ali slabši kakovosti delovanja storitev?
N/A :: danes ob 17:09
Ostalo
APEK - Z lahkoto si predstavljate vse užitke raziskovanja informacij na spletu, ko ob dveh zjutraj linija počepne, ali celo pade. Hočete poklicati soseda iz spodnjega (!) nadstropja, če je tudi pri njem kaj narobe, ali pa gre za napako na terminalski opremi. Glej ga zlomka, tudi telefon ne dela! Ob dveh zjutraj brez pipe v svet, groza brez primere. Jasno, tudi pomoč uporabnikom je nedosegljiva. Vse vam gre po glavi, razen morda ključnega (postelja much?), torej kdo je »kriv«, kdo bo »odgovarjal«, kdo vam bo povrnil »škodo« in končno objektivno vprašanje, ali je pogodbena stranka res upravičena zahtevati polno plačilo računa, ki ga bo izstavila.
APEK vas razume. Povsem. In vam želi pomagati. Čeprav priznava, da bo konsenz nemogoč. Ni mu mar, žrtvoval se bo zame, Potrošnika.
Tako je na podlagi pooblastila, ki mu ga daje Zakon o elektronskih komunikacijah (133/5) pripravil predlog priporočil o nadomestilih, ki jih operaterji povrnejo svojim končnim uporabnikom ob nedelovanju ali slabši kakovosti delovanja javnih komunikacijskih storitev.
APEK tako predlaga, če je operater pogodbeno obljubil nad 2 MB/s prenosa podatkov (storitev internet), dejanska hitrost pa ne dosega 50% dogovorjene hitrosti, in se to ponavlja od 3 do 10 dni v obračunskem obdobju, naj se zniža naročnina za 20%. Če ne dosega 80% hitrosti, naj se naročnina zniža za 30%.
APEK pravilno ocenjuje, da je nedelovanje televizije posebno travmatična izkušnja. Če ta ne dela več kot 48 ur, potem naj bo naročnina nižja za 50%.
Vabimo vse na razpravo v našem forumu, lahko se pa potrudite in svoje mnenje predstavite tudi z elektronskim sporočilom na info.box@apek.si. Pri tem se obvezno sklicujte na številko 0073-32/2013.
Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku..
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9516
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9516
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabni
Apek pozabu da obstajajo paketi "DO" ? kjer ni zagotovljena hitrost na vdslju ?
Re: Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabni
Apek ni pozabil... operater s takimi paketi samo nateguje in želi, da mu potrošnik plača vse v celoti, čeprav se po tej cesti ne more peljati z maksimalno hitrostjo.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9516
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabni
veš kaj, Alien8, mal preber kaj napišeš,....
- Gizoman
- Model
- Prispevkov: 333
- Pridružen: 1. Maj 2009 ob 11:22
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni midi + A1 kombo M
- Kraj: Postojna
Re: Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabni
Je zagotovljena. Mislim da je 1mbps/265kbps za vdsl. Pa še to, komentar Alien8 ni tako daleč od resnice.MrTwelveTrees napisal/-a:Apek pozabu da obstajajo paketi "DO" ? kjer ni zagotovljena hitrost na vdslju ?
