Zatikanje pogovora
Namesto, da bi urgentno reševali problem s telefonijo na gorenjskem, so si na T-2 očitno vzeli podaljšani vikend...
Kakšno paradajzersko telefonijo ponuja tale T-2, res neverjetno...
Kakšno paradajzersko telefonijo ponuja tale T-2, res neverjetno...
Zadnjič spremenil maxmagnus, dne 27. Jan 2007 ob 21:26, skupaj popravljeno 1 krat.
- Jerry
- Legenda
- Prispevkov: 1068
- Pridružen: 22. Jun 2006 ob 17:11
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL:10/2+IPTV
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Da ne bom nove teme odpiral... si bom tole malo sposodil
Zanima me zakaj ko (meni vsak vecer) upgradea telefon oz. pogleda verjetno ce je kak nov firmware, zamenja language iz english na slovenian. A bi se dalo to nekako popravt ker zdej morm vsako jutro menat iz slovenskega na angleski menu (ne trpim slovenscine na napravah kot so tel, gsm, pc...)
Zanima me zakaj ko (meni vsak vecer) upgradea telefon oz. pogleda verjetno ce je kak nov firmware, zamenja language iz english na slovenian. A bi se dalo to nekako popravt ker zdej morm vsako jutro menat iz slovenskega na angleski menu (ne trpim slovenscine na napravah kot so tel, gsm, pc...)
SpaceInvader!
- skokec
- Uporabnik
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 23. Mar 2006 ob 13:05
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10+2IPTV+1HDTV+TEL
- Kraj: Kranj
Prebral sem tale forum in ugotavljam, da nisem edini v Kranj-optika, ki ima te probleme. (a se slišva , a se ne-- bom še ene dvakrat poklical potem pa mogoče bo). In to klice v vsa možna območja plus mobilni operaterji.
Vendar to še ni vse. Starši so doma na dolenjskem točno Brežice in seveda tudi preljuba tašča je iz tistega konca. Eni so pri telekomu drugi pa pri voljatelu. In glej ga zlomka, nihče od naštetih me ne more poklicati v t2. Tako najprej po mobitelu(ejga dej me poklič, tale k....v t2 vam spet ne dela.) in mi veselo kličemo 2-3x( a se slišmo- al kaj) in nato se veselo pogovarjamo par minut od t-2ja . Res super brezplačna reklama.
Tako, da mi kvzi t-2jeci ne pišite da telefonija deluje, čas ki ga zapravite z pisnjem na forumu raje usmerite v delo.
Pa še glede pisarne v Kranju. Edino kar znajo povedat je tisti lepo naučeni
stavek " V IMENU T2ja SE VAM ISKRENO OPRAVIČUJEM" Dejte stavek vsaj mesečno menjat, ker je prav zdolgočasen ko ga tolikokrat slišiš.
Lahko, bi odprli novo temo glede izkušenj, ki jih doživimo v pisarni t2- Kranj.
lep pozdrav
alo alo a se slišimo
Vendar to še ni vse. Starši so doma na dolenjskem točno Brežice in seveda tudi preljuba tašča je iz tistega konca. Eni so pri telekomu drugi pa pri voljatelu. In glej ga zlomka, nihče od naštetih me ne more poklicati v t2. Tako najprej po mobitelu(ejga dej me poklič, tale k....v t2 vam spet ne dela.) in mi veselo kličemo 2-3x( a se slišmo- al kaj) in nato se veselo pogovarjamo par minut od t-2ja . Res super brezplačna reklama.
Tako, da mi kvzi t-2jeci ne pišite da telefonija deluje, čas ki ga zapravite z pisnjem na forumu raje usmerite v delo.
Pa še glede pisarne v Kranju. Edino kar znajo povedat je tisti lepo naučeni
stavek " V IMENU T2ja SE VAM ISKRENO OPRAVIČUJEM" Dejte stavek vsaj mesečno menjat, ker je prav zdolgočasen ko ga tolikokrat slišiš.
Lahko, bi odprli novo temo glede izkušenj, ki jih doživimo v pisarni t2- Kranj.
lep pozdrav
alo alo a se slišimo
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Vedno mora napako prijaviti tisti, kateri kliče. Torej se morajo oni obrniti na svoje operaterje.nihče od naštetih me ne more poklicati v t2
Še enkrat dajte pazljivo prebrat tole:Pa še glede pisarne v Kranju.
V Kranju je INFO točka, ne pisarna, ne reklamacijska služba, ne administracija, ne prijava napak, ne klicni center,...
V Kranju lahko pogledaš, kaj ponuja T-2 v živo. Lahko se tudi prijaviš na storitve. To je več ali manj vse. Ne se pritoževat nad njihovo delo, če sploh ne veste, kaj pravzaprav je njihovo delo. Najprej se pozanimajte, kje se kaj uredi. (0590 00 002)
Napake se lahko rešijo le, če se jih sporoči. Tudi tukaj na forumu pri takšnih težavah na telefoniji ne moremo pomagati. Zadevo je treba pogledat bolj specifično.
Pri meni dela telefonija T-2 super že od samega začetka, pa tega (tako kot večina uporabnikov T-2) ne pišem na forumu.
Mitja...
nehaj pametovati o tej INFO točki v KR, ker to kar si napisal, že vsi vemo...
Če bi pazljivo bral naše poste, bi vedel, da smo skoraj vsi, ki imamo probleme s telefonijo na kranjskem koncu, o tem že večkrat podrobno obvestili tudi tehnično podporo na telefon 059000002.
Namesto, da T-2 jevci pametujete in tiščite glavo v pesek, raje popravite telefonijo na kranjskem koncu, ker ti lahko iz prve roke zagotovim, da ima večina ljudi tam velike probleme s telefonom.
nehaj pametovati o tej INFO točki v KR, ker to kar si napisal, že vsi vemo...
Če bi pazljivo bral naše poste, bi vedel, da smo skoraj vsi, ki imamo probleme s telefonijo na kranjskem koncu, o tem že večkrat podrobno obvestili tudi tehnično podporo na telefon 059000002.
Namesto, da T-2 jevci pametujete in tiščite glavo v pesek, raje popravite telefonijo na kranjskem koncu, ker ti lahko iz prve roke zagotovim, da ima večina ljudi tam velike probleme s telefonom.