nihče od naštetih me ne more poklicati v t2
Vedno mora napako prijaviti tisti, kateri kliče. Torej se morajo oni obrniti na svoje operaterje.
Pa še glede pisarne v Kranju.
Še enkrat dajte pazljivo prebrat tole:
V Kranju je INFO točka, ne pisarna, ne reklamacijska služba, ne administracija, ne prijava napak, ne klicni center,...
V Kranju lahko pogledaš, kaj ponuja T-2 v živo. Lahko se tudi prijaviš na storitve. To je več ali manj vse. Ne se pritoževat nad njihovo delo, če sploh ne veste, kaj pravzaprav je njihovo delo. Najprej se pozanimajte, kje se kaj uredi. (0590 00 002)
Napake se lahko rešijo le, če se jih sporoči. Tudi tukaj na forumu pri takšnih težavah na telefoniji ne moremo pomagati. Zadevo je treba pogledat bolj specifično.
Pri meni dela telefonija T-2 super že od samega začetka, pa tega (tako kot večina uporabnikov T-2) ne pišem na forumu.