Jao, zadnje dni pa lahko rečem, da sem s T-2 zelo nezadovoljen ! Že več kot 3 dni nimam ne interneta, ne televizije in ne telefona. Sem poklical na helpdesk in imate ljudi, ki so resno nesposobni in neprijazni. Spraševali so me samo, kako dolg kabel imam.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Potem pa je v četrtek prišel mojster k meni in je zmeril, da je cca 100 m vstran od mene prekinjeno (to je pri telekomu, saj sem praktično pri centrali). Oddal je prijavo in še isti dan me telekomovec kliče in reče, če lahko pride še on zmerit, pa sem videl da dela. Rekel je, da potem je tako ali tako v redu. Delalo je 2 uri normalno, potem pa spet isto (link lučka utripa na cca 1 sekundo). Pokličem naslednji dan spet na T-2 in mi rečejo, da bodo dali prijavo. In zgodilo se ni nič še do danes, kličem jih skozi in mi govorijo, da so oddali prijavo. Danes pa sem poklical še na 116, kjer so mi rekli, da nimajo nobene odprte prijave. Pokličem spet na T-2, kjer mi dajo številko, ki je stara od srede, in zaprta. Potem se mi je na 116 javil en izredno prijazen možakar, ki mi je rekel, da bo prijavo odprl in bo v ponedeljek mojster zrihtal. Če bi jaz to vedel že prej in če mi na vaši tehnični pomoči ne bi skozi lagali, bi mojster že danes zagotovo prišel (če ne že prej). Povedal sem tudi na tehnični pomoči, da če v ponedeljek ne bojo vsi skupaj zrihtali in jaz linije ne bom imel, lahko samo pridejo po stvari. Naredili so mi toliko stroškov (mobitel pa še moral sem kupiti anteno, da sem imel TV
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
) in jih želim imeti povrnjene. Pravtako bom reklamiral položnico T-2 (razen, če bodo ti dnevi že odšteti).
Lep pozdrav in upam, da bodo mojstri v ponedeljek zrihtali, saj drugače resno lahko odnesejo vse skupaj.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)