[Imam] VDSL2 10/4 + 2x IP TV + 1x IP Telefon
-
- Model
- Prispevkov: 240
- Pridružen: 28. Mar 2007 ob 17:14
- T-2: Že imam
- Paket: T3 Tera (20/4 + 2xHDTV + mob.)
- Kraj: Maribor
[Imam] VDSL2 10/4 + 2x IP TV + 1x IP Telefon
26. februarja 2007 sem preko spleta naročil svoj VDSL paket. Nekaj dni za tem, 8.3. je prišla pogodba, ki sem jo podpisal in vrnil. Spet so mi jo poslali nazaj, saj nekaj ni bilo prav izpolnjeno. 15.3. je bila pogodba pravilna. Potem sem na servisnih straneh zagledal, da se je poizvedba začela. Le par ur za tem je bila poizvedba končana. Naslednji dan je bila izgradnja pričeta. Čakal sem in čakal, ko nisem naenkrat na servisnih straneh zagledal, da je znan dan preklopa. 30.3. ob 8h so mi odklopili Telekom in ob 12h je prišel tehnik iz T-2 ter mi zmontiral televizijo, telefon in internet. Nekaj mi je brezveze zvezal, da sem imel potem še sam delo. No, ko sem sam potegnil kable prav in dal modem na svojo mesto, je začelo delovat. Internet deluje super, telefon pravtako, televizija ima zelo čisto sliko (bolj kot na kabelski), le občasno(enkrat v eni uri) se pojavijo kocke, če laufa internet in obe televiziji, a tudi te v sekundi izginejo. Tudi na tehnični pomoči so prijazni in so mi pomagali ko sem imel neko manjšo težavico. Tako da, T-2 še tako naprej in upam, da bo tudi optika kmalu na Taboru v MB.
LP
gepardus
LP
gepardus
Zadnjič spremenil gepardus, dne 1. Jan 2008 ob 13:14, skupaj popravljeno 2 krat.
-
- Model
- Prispevkov: 240
- Pridružen: 28. Mar 2007 ob 17:14
- T-2: Že imam
- Paket: T3 Tera (20/4 + 2xHDTV + mob.)
- Kraj: Maribor
Jao, zadnje dni pa lahko rečem, da sem s T-2 zelo nezadovoljen ! Že več kot 3 dni nimam ne interneta, ne televizije in ne telefona. Sem poklical na helpdesk in imate ljudi, ki so resno nesposobni in neprijazni. Spraševali so me samo, kako dolg kabel imam. Potem pa je v četrtek prišel mojster k meni in je zmeril, da je cca 100 m vstran od mene prekinjeno (to je pri telekomu, saj sem praktično pri centrali). Oddal je prijavo in še isti dan me telekomovec kliče in reče, če lahko pride še on zmerit, pa sem videl da dela. Rekel je, da potem je tako ali tako v redu. Delalo je 2 uri normalno, potem pa spet isto (link lučka utripa na cca 1 sekundo). Pokličem naslednji dan spet na T-2 in mi rečejo, da bodo dali prijavo. In zgodilo se ni nič še do danes, kličem jih skozi in mi govorijo, da so oddali prijavo. Danes pa sem poklical še na 116, kjer so mi rekli, da nimajo nobene odprte prijave. Pokličem spet na T-2, kjer mi dajo številko, ki je stara od srede, in zaprta. Potem se mi je na 116 javil en izredno prijazen možakar, ki mi je rekel, da bo prijavo odprl in bo v ponedeljek mojster zrihtal. Če bi jaz to vedel že prej in če mi na vaši tehnični pomoči ne bi skozi lagali, bi mojster že danes zagotovo prišel (če ne že prej). Povedal sem tudi na tehnični pomoči, da če v ponedeljek ne bojo vsi skupaj zrihtali in jaz linije ne bom imel, lahko samo pridejo po stvari. Naredili so mi toliko stroškov (mobitel pa še moral sem kupiti anteno, da sem imel TV ) in jih želim imeti povrnjene. Pravtako bom reklamiral položnico T-2 (razen, če bodo ti dnevi že odšteti).
Lep pozdrav in upam, da bodo mojstri v ponedeljek zrihtali, saj drugače resno lahko odnesejo vse skupaj.
Lep pozdrav in upam, da bodo mojstri v ponedeljek zrihtali, saj drugače resno lahko odnesejo vse skupaj.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Z T-2 si nezadovoljen, čeprav veš, da je napaka na infrastrukturi nacionalnega operaterja? Oni so je znani po tem, da se naročnikom T-2 večkrat "iznenada" pojavljajo "napake", ki jih ne odpravijo sami, ampak je T-2 dolžan prijavit napako (tudi večkrat). Njihovih napak T-2 žal ne more odpravljati. Glede tega, da so na T-1 prijazni že mogoče res, čeprav resnico pa zelo neradi govorijo. Pa še pri njih sobote, nedelje in prazniki niso delavniki.
-
- Model
- Prispevkov: 240
- Pridružen: 28. Mar 2007 ob 17:14
- T-2: Že imam
- Paket: T3 Tera (20/4 + 2xHDTV + mob.)
- Kraj: Maribor
Vem to, in mogoče sem malo slabo razložil. Na Telekomu pravijo, da brez odprte prijave ne morejo nič, na T-2 pa mi skozi lažejo, da so poslali, ampak v resnici niso in zdaj najbrž ne bi nekaj časa poslali NIČ, če ne bi dobil prijaznega gospoda na 116, ki bi sam odprl nalog brez T-2ja in bom tako najbrž v ponedeljek dobil nazaj.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Če misliš, da T-2 ni naredil vse, kar se je dalo, mi lahko na Zasebna sporočila pošlješ svojo številko priključka in dam preveriti, kaj se dogaja. Tvoji podatki seveda ostanejo tajni.
Zadnjič spremenil T2_Delavec, dne 30. Apr 2007 ob 18:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
- Boro
- Znanec
- Prispevkov: 82
- Pridružen: 9. Nov 2006 ob 07:03
- T-2: Že imam
- Paket: Paket T4 Giga 20/2 Mbps
- Kraj: Vrhnika
še jast se bom navezal na tole zgodbo:
v petek zvečer grem spat in za sabo pustim delojočo telefonijo in internet.
zjutraj se zbudim in vidim na uri da utripa,se pravi da je ponoči zmanjkalo štroma,in vidim da ne dela ne telefon in ne internet,STRELA NEBEŠKA,sem pomislil kako bo to fajn vikend pa še prazniki...
Pokličem na helpdesk in se odgovor glasi : resetirajte modem 5-10 min.
naredim kot mi je naročil in NIČ.
pokličem spet : pove da bo resetiral na njihovi strani in naj pokličem čez 5 min da javim če je urejeno. NIČ,
pokličem in mi tip pravi : bom poskusil še neki : v 1 minuti je vse delovalo kot je treba
POHVALNO !!!
kdo bi si mislil, he he he
Zdej pa na zgornjo prilogo od mitje-i
ZA NAS, naročnike T-2 storitev je apsolutno BREZPREDMETNO se sklicevati v čigavi lasti so kabli , omarice itd...
to je stvar ( SKRB ) podjetja T-2 ki pobira naročnino, oziroma APEK-a ki naj bi odpravil razno-razne zaje..cije iz strani T-1.
Jaz ,( MI naročniki ) želimo samo optimalno delovanje opreme oziroma storitev na katere smo naročeni in jih vestno plačujemo.
v petek zvečer grem spat in za sabo pustim delojočo telefonijo in internet.
zjutraj se zbudim in vidim na uri da utripa,se pravi da je ponoči zmanjkalo štroma,in vidim da ne dela ne telefon in ne internet,STRELA NEBEŠKA,sem pomislil kako bo to fajn vikend pa še prazniki...
Pokličem na helpdesk in se odgovor glasi : resetirajte modem 5-10 min.
naredim kot mi je naročil in NIČ.
pokličem spet : pove da bo resetiral na njihovi strani in naj pokličem čez 5 min da javim če je urejeno. NIČ,
pokličem in mi tip pravi : bom poskusil še neki : v 1 minuti je vse delovalo kot je treba
POHVALNO !!!
kdo bi si mislil, he he he
Zdej pa na zgornjo prilogo od mitje-i
ZA NAS, naročnike T-2 storitev je apsolutno BREZPREDMETNO se sklicevati v čigavi lasti so kabli , omarice itd...
to je stvar ( SKRB ) podjetja T-2 ki pobira naročnino, oziroma APEK-a ki naj bi odpravil razno-razne zaje..cije iz strani T-1.
Jaz ,( MI naročniki ) želimo samo optimalno delovanje opreme oziroma storitev na katere smo naročeni in jih vestno plačujemo.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Sploh ni brezpredmetno. To je celo del splošnih pogojev poslovanja T-2 (6. člen). Žal obstaja ogromna razlika med uporabniki, ki so na omrežju nacionalnega operaterja, in tistimi, ki so na omrežju T-2 (optika). Tako v zagotavljanju storitev kot odpravljanja napak. In tega se uporabniki morajo zavedati.
P.S.: je pa super, da smo ti lahko odpravili napako. Prekinitev se lahko zgodi kadarkoli in kjerkoli in je seveda sklepanje na prejšnje napake včasih težava.
P.S.: je pa super, da smo ti lahko odpravili napako. Prekinitev se lahko zgodi kadarkoli in kjerkoli in je seveda sklepanje na prejšnje napake včasih težava.
tri tedne? mene so pa 4 mesce - kabel od T1 je bil podrt do konca, menjal so ga pa več k pol leta. Problem je da se T1 mal heca in da recimo pozitivno poizvedbo, se veselo priklopiš in pol je vsega kriv T-2. Res je da ns uporabnike to ne zanima, ampak lastniki telekomovga omrežja smo državljani RS in imamo pravico da izbiramo čigav dostop do interneta bomo uporabljal. V Domžalah so veselo zamenjal vse kable, čeprov po njihovih besedah ni blo problemov. Zakaj menjat kable če je vse ok? In glej ga zlomka, vse so zamenal ravno v času ko je Siol pričel napadat z nekimi novimi ponudbami. Tolk o tem kdo je kriv za probleme s T-2. Upam lahko samo da bo Telekom al Siol al kdorkol pač plaču tistih 130 mio €.
Sam sem trenutno vzhičen uporabnik storitev T-2.
Sam sem trenutno vzhičen uporabnik storitev T-2.
-
- Model
- Prispevkov: 240
- Pridružen: 28. Mar 2007 ob 17:14
- T-2: Že imam
- Paket: T3 Tera (20/4 + 2xHDTV + mob.)
- Kraj: Maribor
Re: [Imam] 4/1 + 2x IP TV + 1x IP Telefon
Spet jaz. Zadnje čase skozi meče net ven (na modemu na sekundo utripa link lučka), in sem imel v enem mescu toliko prekinitev, kot sem jih imel pri Trieri mogoče v celem letu. Če bo šlo tako dalje, bom zamenjal ponudnika. Sicer pa čakam na optiko.