Spodobi se, da po kalvariji, ki sem jo doživljal od x dneva meseca junija zaradi kockanja TV, javno pohvalim dobrotnika, ki dela na T-2 in sliši na ime Primož. Ko sem zgubil vsakršno upanje v rešitev kockanja in ob besedah deklice s HD-2, da je bilo z njihove strani vse narejeno in da bom moral počakati na optiko, da bo tisto kockanje, ki se je x dneva v mesecu juniju pojavilo, se je zgodil čudež. Poklical me je Primož iz T-2. Zanimalo ga je, kdaj in v kakšnih okoliščinah se je napaka pojavila. Ko sem mu orisal potek dogodkov, je tip TAKOJ rešil napako in zadeva po testnem dnevu funkcionira. Pohvaliti ga je treba kot prvo zaradi profesionalnega odnosa ( identifikacija vzroka napake je bila brezhibna) in seveda zaradi strokovnosti, s katero je napako odpravil.
V bodoče želim družbi T-2 čimveč Primožev.
PRIMOŽ hvala
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 640
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:29
- T-2: Že imam
- Paket: 1/256
- Kraj: Koseze
Re: PRIMOŽ hvala
in kaj je naredil? to bi bilo fajn vedeti, da ce bo se kdo dobil kaksno zalo deklico na HD-u ji vsa njena zalost pri odpravi ne bo pomagala... lahko se ji pa da nasvet, kako bi lahko kaj naredila, da ne bi bila samo zala...
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: PRIMOŽ hvala
Pametno razmišljaš. Tako vprašanje sem mu tudi jaz zastavil. Razložil mi je strokovno. Napake se zgodijo včasih tudi na centrali.
Re: PRIMOŽ hvala
Najbolj žalostno pa je, da si jim moral 1 leto tupit, da te je na koncu pa eden le poklical in odpravil napako. Zakaj pa tole ni T-2 odpravil že eno leto nazaj?
Vsaka čast Primožu in ostali kompaniji na T-2, ki se, verjamem, zelo trudi... vendar za tole čakanje ni kriv uporabnik, če T-2 nima dovolj delovne sile.
Pri nas je podoben problem, dvakrat sem že klical na HD, tretjič ne bom.... bom raje pljuval tlele po forumu, kako ste nesposobni... ker konec koncev si v našem primeru drugega niti ne zaslužite.
Jao... pa ne bi omenjal, da nam POS terminal še vedno ne dela zadovoljivo preko PSTN vmesnika. Tudi to je bilo prijavljeno na HD že pred časom.
Vsaka čast Primožu in ostali kompaniji na T-2, ki se, verjamem, zelo trudi... vendar za tole čakanje ni kriv uporabnik, če T-2 nima dovolj delovne sile.
Pri nas je podoben problem, dvakrat sem že klical na HD, tretjič ne bom.... bom raje pljuval tlele po forumu, kako ste nesposobni... ker konec koncev si v našem primeru drugega niti ne zaslužite.
Jao... pa ne bi omenjal, da nam POS terminal še vedno ne dela zadovoljivo preko PSTN vmesnika. Tudi to je bilo prijavljeno na HD že pred časom.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! 
