T-2 nikar!
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 9. Jul 2007 ob 20:47
- T-2: Že imam
- Paket: trio
T-2 nikar!
Dne 25.5.2007 sem iz razlogov racionalizacije in ponujene, oziroma obljubljene visoke kakovosti uslug, zamenjal, oziroma odpovedal pogodbo z več različnimi operaterji in dal pooblastilo za priključitev interneta, telefonskega priključek in dveh TV aparatov, ponudniku T-2 d.o.o.
Do tu vse lepo in prav, od dneva, ko pa sem tudi uradno postal »ponosni« naročnik »trio paketa« T-2 pa so se začele težave. Naenkrat sem zašel v elektronsko informacijsko blokado. Televizorja sta postala neuporabna, telefonski aparat je deloval le pogojno, povezava z internetom pa je bila komajda zaznavna. Namesto brezskrbnega predajanju užitkom, ki ga ponujajo ponudniki, je vse skupaj postala ena sama mora. Uporaba telefona in interneta se je v glavnem omejila le še na reklamacije in pogovore z operaterji servisne službe. TV aparata sta postala le še lovilca prahu. Kljub nenehnemu, skoraj vsakodnevnemu reklamiranju napak, so operaterji službe za reklamacije vztrajno ponavljali; »potrebne hitrosti, ki bi jih potreboval na liniji, so globoko pod minimumom, da bi lahko stvar delovala vsaj v osnovi…«. Domnevno izkušeni operaterji so se čudili, nestabilni liniji in zagotavljali, da se bodo njihovi tehniki zglasili pri meni in v najkrajšem roku preverili ter odpravili napake. No ker napake niso bile odpravljene nekaj dni in tednov, sem le povprašal, kdaj bo napaka odpravljena. Nad odgovorom sem bil zgrožen. Operater me je namreč po skoraj mesecu vsakodnevnih reklamacij, skušal odpraviti izgovori o ; prekinjeni parici, slabim spojem ali slabim ranžiranjem ter podobno latovščino., hkrati pa mi je pojasnjeval, da tovrstno popravilo in odprava napak traja kakšen dan, ali dva pa vendar največ do enega tedna, odvisno pač od obremenjenosti tehnika na terenu.
Kot je že iz sestavka moči razbrati pa je tehnik ali edini, ki mora obvladovat vso problematiko v Sloveniji, ali pa ga sploh ni.(ali pa so ga na poti k meni ustrelili..?!) Rok za odpravo napak, ki so mi ga operaterji vztrajno obljubljali je namreč že davno minil. Sam sem med tem dobil domov le račun oziroma položnico za plačilo naročnine, med tem,ko se nikomur od odgovornih ni zdelo vredno odgovoriti niti na elektronski naslov.
Tako sem 9.7.2007 ponovno poklical operaterja, in ga prosil, naj me zveže z vodjem. Operater me je seveda najprej zaslišal, ko pa sem mu pojasnil, je dejal, da me bo zvezal, namesto tega pa zvezo prekinil. Ponovno sem poklical in ponovil vse postopek zaslišanja, nakar me je operater odpravil, z besedami, da me bo vodja po imenu Mitja Iskrič poklical nazaj najkasneje v roku desetih minut. Ja prav ste uganili - to se seveda ni zgodilo. No ko pa sem po trmastem vztrajanju končno dobil tega modrijana, mi pa je takšne natrosil, da so se (objektivni) poslušalci, ki so spremljali moj pogovor samo križali in mislili, da gre morda za kakšen "skriti mikrofon" - sodeč po odgovorih vodje namreč....
Torej popolna ignoranca, neprofesionalen odnos nameščencem podjetja očitno ni tuj.
Verjemite, da bom slehernega, ki ga poznam in se bo zanimal za vaše usluge, skušal pregovoriti, naj se vam na daleč izogne. Tudi sam se vam bom. Težko je materialno ovrednotiti nastalo škodo, ki ste jo povzročili meni in moji družini, z popolnoma odklonilnim in ignorantskim odnosom.
Skratka : T-2 Nikar in NIKDAR !!!!!!!!!!
Do tu vse lepo in prav, od dneva, ko pa sem tudi uradno postal »ponosni« naročnik »trio paketa« T-2 pa so se začele težave. Naenkrat sem zašel v elektronsko informacijsko blokado. Televizorja sta postala neuporabna, telefonski aparat je deloval le pogojno, povezava z internetom pa je bila komajda zaznavna. Namesto brezskrbnega predajanju užitkom, ki ga ponujajo ponudniki, je vse skupaj postala ena sama mora. Uporaba telefona in interneta se je v glavnem omejila le še na reklamacije in pogovore z operaterji servisne službe. TV aparata sta postala le še lovilca prahu. Kljub nenehnemu, skoraj vsakodnevnemu reklamiranju napak, so operaterji službe za reklamacije vztrajno ponavljali; »potrebne hitrosti, ki bi jih potreboval na liniji, so globoko pod minimumom, da bi lahko stvar delovala vsaj v osnovi…«. Domnevno izkušeni operaterji so se čudili, nestabilni liniji in zagotavljali, da se bodo njihovi tehniki zglasili pri meni in v najkrajšem roku preverili ter odpravili napake. No ker napake niso bile odpravljene nekaj dni in tednov, sem le povprašal, kdaj bo napaka odpravljena. Nad odgovorom sem bil zgrožen. Operater me je namreč po skoraj mesecu vsakodnevnih reklamacij, skušal odpraviti izgovori o ; prekinjeni parici, slabim spojem ali slabim ranžiranjem ter podobno latovščino., hkrati pa mi je pojasnjeval, da tovrstno popravilo in odprava napak traja kakšen dan, ali dva pa vendar največ do enega tedna, odvisno pač od obremenjenosti tehnika na terenu.
Kot je že iz sestavka moči razbrati pa je tehnik ali edini, ki mora obvladovat vso problematiko v Sloveniji, ali pa ga sploh ni.(ali pa so ga na poti k meni ustrelili..?!) Rok za odpravo napak, ki so mi ga operaterji vztrajno obljubljali je namreč že davno minil. Sam sem med tem dobil domov le račun oziroma položnico za plačilo naročnine, med tem,ko se nikomur od odgovornih ni zdelo vredno odgovoriti niti na elektronski naslov.
Tako sem 9.7.2007 ponovno poklical operaterja, in ga prosil, naj me zveže z vodjem. Operater me je seveda najprej zaslišal, ko pa sem mu pojasnil, je dejal, da me bo zvezal, namesto tega pa zvezo prekinil. Ponovno sem poklical in ponovil vse postopek zaslišanja, nakar me je operater odpravil, z besedami, da me bo vodja po imenu Mitja Iskrič poklical nazaj najkasneje v roku desetih minut. Ja prav ste uganili - to se seveda ni zgodilo. No ko pa sem po trmastem vztrajanju končno dobil tega modrijana, mi pa je takšne natrosil, da so se (objektivni) poslušalci, ki so spremljali moj pogovor samo križali in mislili, da gre morda za kakšen "skriti mikrofon" - sodeč po odgovorih vodje namreč....
Torej popolna ignoranca, neprofesionalen odnos nameščencem podjetja očitno ni tuj.
Verjemite, da bom slehernega, ki ga poznam in se bo zanimal za vaše usluge, skušal pregovoriti, naj se vam na daleč izogne. Tudi sam se vam bom. Težko je materialno ovrednotiti nastalo škodo, ki ste jo povzročili meni in moji družini, z popolnoma odklonilnim in ignorantskim odnosom.
Skratka : T-2 Nikar in NIKDAR !!!!!!!!!!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: T-2 NIKAR !!!!
AndyBrandy: če želiš, mi lahko na Zasebna sporočila pošlješ svojo "številko priključka" (na pogodbi) in ti probam čimprej pomagati, če se je kje zalomilo. Morebiti mi lahko poveš tudi datum in uro ko si klical na HelpDesk, da se to ne bi več dogajalo nikomur. Tvoji podatki pa seveda ostanejo tajni v vsakem primeru!
Optika 100/10
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Re: T-2 NIKAR !!!!
AndimavritBrandy, upam da ne boš pozabil na kak forum prilepit svoj c/p
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3495
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: T-2 NIKAR !!!!
Zanimiva zgodba, me prav zanima kaki pesek v oči bodo zdej vrgli nam. Kaj vam ga SCT dovaža z kamioni?
- Steni
- Model
- Prispevkov: 318
- Pridružen: 26. Okt 2006 ob 19:32
- T-2: Že imam
- Paket: OranžniDiamant
- Kraj: Ravne na Koroškem
Re: T-2 NIKAR !!!!
Kot v vsakem podjetju, tako je tudi pri T-2 d.o.o.. So svetle ( viewtopic.php?f=7&t=2160 ) in tudi temne plati.
Vsak si na podlagi lastne izkušnje ustvari svoje mnenje, ki ga je težko spremeniti.
T-2- jevci le pogumno naprej, saj je po mojem več svetlih kot temnih plati zgodbe.
Vsak si na podlagi lastne izkušnje ustvari svoje mnenje, ki ga je težko spremeniti.
T-2- jevci le pogumno naprej, saj je po mojem več svetlih kot temnih plati zgodbe.
- Balonar
- Guru
- Prispevkov: 990
- Pridružen: 20. Avg 2006 ob 21:17
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1, 2x IP TV, IP Telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: T-2 NIKAR !!!!
in ga seveda ne boš pokomentiralmitja_i napisal/-a:Še sreča da se spomnim tega klica.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: T-2 NIKAR !!!!
Ne sme se komentirati teh reči, ker je potrebno zaščititi uporabnika.
Optika 100/10
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3495
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: T-2 NIKAR !!!!
Me prav zanima če bodo iz T2 poklicali kakor so nam obljubili, ker nam TV spet kocka ko blesav. Optimizem glede teh stvari sem pa že itak zgubil. Da ne omenjam, ko smo govorili z računovodstvom (ja T2 se je zajebu enkrat pa nam poslal cifro od računovodstva ) nam je zelo arogantno neka ženska rekla da če nas pa tok zajebava pa odjavimo TV. Ja mi ga bomo odjavil če bo tako sam bo pa T2 kril stroške priklopa nazaj na telemach
-
- Model
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 24. Jan 2007 ob 18:54
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1
- Kraj: Radovljica
Re: T-2 NIKAR !!!!
Tud sam mam z T-2 zelo negativne izkušnje kar se tiče odpravljanja napak na omrežju. Vse skupaj je tedaj trajalo občutno predolgo za moj okus. Od takrat ko jim je pa uspelo zrihtat centralo pa dela vse skupaj 24/7 bp. Pa tudi jaz sem se pritoževal čez njihovo servisno službo....
Ne vem pa kakšen sistem dela ima T-2 da večino problemov ki se tu naštejejo reši NN s svojim posredovanjem. Sicer se mi zdi čisto cool da se da tudi tako rešit ampak mi enostavno to nekaj ne štima. Ker trdijo da je njihova servisna služba ažurna, učinkovita, hitra itd, zakaj pol mora NN skakat not pa forsirat reševanje problema, ki bi moral biti rešen že po redni poti. Da me nebi kdo narobe razumel, NN je čist uredu poba ki problema ne rešuje, samo napizdi tiste v sosednjem offisu da se ga končno lotijo. Kaj pa ostane tistim 98% uporabnikom, ki tega foruma ne uporabljajo? Oni nimajo NN-ja da bi jih reševal.
Ne vem pa kakšen sistem dela ima T-2 da večino problemov ki se tu naštejejo reši NN s svojim posredovanjem. Sicer se mi zdi čisto cool da se da tudi tako rešit ampak mi enostavno to nekaj ne štima. Ker trdijo da je njihova servisna služba ažurna, učinkovita, hitra itd, zakaj pol mora NN skakat not pa forsirat reševanje problema, ki bi moral biti rešen že po redni poti. Da me nebi kdo narobe razumel, NN je čist uredu poba ki problema ne rešuje, samo napizdi tiste v sosednjem offisu da se ga končno lotijo. Kaj pa ostane tistim 98% uporabnikom, ki tega foruma ne uporabljajo? Oni nimajo NN-ja da bi jih reševal.
Jao nama sa Vama
Hočemo optiko v Radovljici!!!!!!!
Hočemo optiko v Radovljici!!!!!!!
- velis
- Znanec
- Prispevkov: 90
- Pridružen: 7. Jul 2007 ob 08:02
- T-2: Že imam
- Paket: kvajestvemker
- Kraj: Radovljica
Re: T-2 NIKAR !!!!
Temu se reče (vstavi poljubni pridevnik) marketing, Štenc.
Forum je tudi oblika marketinga, še posebej če ima mnogo zgodb o uspehu. Jaz zase sicer ne morem reči, da bi kdajkoli sploh imel problem (razen zelo redkih izpadov celotnega omrežja), ampak se 100% strinjam s tabo.
Hkrati moram pa tudi reči, da je super, da T-2 ima tako varianto. Ima sicer vsaj še eno za še bolj iznajdljive uporabnike, ampak je raje ne povem, bo revež povsem zasut Hint: še malo bolj se moraš znajti, da jo izkoristiš
To, da ima T2 premajhne kapacitete servisnih storitev je dejstvo in ponujanje alternativnih poti za reševanje težav je pač možnost, ki je dana bolj iznajdljivim uporabnikom. Dejstvo pa je, da zaradi tega onih 80% drugih revežev pač čaka v klasični vrsti na odpravo napake. Če je problem večji, se pač čakanje v vrsti ponavlja vedno znova, za vsako iteracijo reševanja....
NN: Keep up the good work
Forum je tudi oblika marketinga, še posebej če ima mnogo zgodb o uspehu. Jaz zase sicer ne morem reči, da bi kdajkoli sploh imel problem (razen zelo redkih izpadov celotnega omrežja), ampak se 100% strinjam s tabo.
Hkrati moram pa tudi reči, da je super, da T-2 ima tako varianto. Ima sicer vsaj še eno za še bolj iznajdljive uporabnike, ampak je raje ne povem, bo revež povsem zasut Hint: še malo bolj se moraš znajti, da jo izkoristiš
To, da ima T2 premajhne kapacitete servisnih storitev je dejstvo in ponujanje alternativnih poti za reševanje težav je pač možnost, ki je dana bolj iznajdljivim uporabnikom. Dejstvo pa je, da zaradi tega onih 80% drugih revežev pač čaka v klasični vrsti na odpravo napake. Če je problem večji, se pač čakanje v vrsti ponavlja vedno znova, za vsako iteracijo reševanja....
NN: Keep up the good work
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: T-2 NIKAR !!!!
Tukaj je cela ekipa ljudi zadaj, ki se trudijo narediti, kar je od njih zahtevano. Potem še jaz občasno kakšno prošnjo privlečem iz Foruma in tudi to naredijo, včasih tudi od doma ali celo izven delovnega cajta. Mislim, da bi bilo treba kar celotno ekipo T-2 pohvaliti!
Optika 100/10
-
- Model
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 24. Jan 2007 ob 18:54
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1
- Kraj: Radovljica
Re: T-2 NIKAR !!!!
Jaz vas hvalim povsod kjer vas ne poznajo!
Sej ekipa ste dobra sam serviserjev vam manjka.
Sej ekipa ste dobra sam serviserjev vam manjka.
Jao nama sa Vama
Hočemo optiko v Radovljici!!!!!!!
Hočemo optiko v Radovljici!!!!!!!