Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Splošni pogovori o T-2
lulikin
Faca
Prispevkov: 112
Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV
Kraj: Lenart

Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a lulikin » 28. Jul 2007 ob 23:03

Letos februarja sem si omislil VDSL 8/1 internetni priključek pri podjetju T-2. Za pokušino sem zraven vzel še 1 iptv. Ker prijatelju pomagam pri programski opremi za njegovo podjetje sva se dogovorila, da mi on plačuje račune za navedene storitve. Oglasila sva se v MB, kjer sva podpisala, da od slej računi hodijo na njegovo podjetje, zraven pa sva vzela še 2x telefon in še eno tv. Obljubljeno in napisano je tudi bilo, da nama kot podjetju zaradi posebnih zahtev pripadajo 3 ip-ji.

Tukaj se začnejo zanimivosti. Pri podjetju T-2 sem moral jaz podpisati, da bo njegovo podjetje zame plačevalo storitve. Na mojo pobudo, da bi se vendarle spodobilo, da je na pogodbi tudi štampilka in podpis njega kot lastnika podjetja so po 2-minutnem prerekanju vendarle pristali in mu dali v podpis pogodbo, čeprav so ves čas trdili, da je postopek brez-veze.

Ko sem prišel domov, me je čakalo 10 dnevno prerekanje, preden mi je podjetje T-2 začelo omogočati naročene storitve. Položnice so še vedno hodile na mojo ime, napisan je bilo, da tržijo storitev 8/1, čeprav sem jaz uporabljal 10/10. Sicer sem večkrat klical, da omenjeno pomoto odpravijo (navsezadnje bi lahko, če bi položnice prihajale na njegovo ime on lahko dal to na strošek firme).

No sedaj pa moj predlog:
Uredite zadevo tako, kot so bile naročene in kot so bile podpisane pogodbe!

Mogoče vprašanje zakaj pišem?
Danes sem po dopustu opazil, da sem na 8/1.

Uporabniški avatar
sss
Model
Prispevkov: 208
Pridružen: 1. Maj 2007 ob 23:01
T-2: Še nimam
Paket: 20/20 T1
Kraj: Lj-Fužine

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a sss » 29. Jul 2007 ob 10:38

Sicer je res, da je tu par folka na plačinli listi pri T-2 ampak vseen je to NEURADNI forum. Zakaj se ne oglasiš ponovno osebno tam kjer si podpisal pogodbo?
čisto prava optika

Uporabniški avatar
Steni
Model
Prispevkov: 318
Pridružen: 26. Okt 2006 ob 19:32
T-2: Že imam
Paket: OranžniDiamant
Kraj: Ravne na Koroškem

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a Steni » 29. Jul 2007 ob 11:00

@lulikin: zadevo z računom je res najbolje urejati tam, kjer si storitev naročil.
Mene je pri tvojem pisanju zmotilo to, da si po dopustu ugotovil, da imaš storitev 8/1, ki si jo tudi naročil (to si napisal v prvem stavku), tudi zaračunavajo ti to kar si naročil. Kaj je tu narobe? Morda to, da si nekaj časa koristil storitev 10/10, ki je nisi naročil in tudi ne plačal? Vesel bodi, da je bilo tako. Če pa hočeš še naprej koristiti 10/10 jo pa naroči in tudi plačaj.
Slika
Slika FTTH

Uporabniški avatar
oyoy
Legenda
Prispevkov: 1344
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 11:41
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant
Kraj: sLOVEnija/portorož-lucija
Kontakt:

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a oyoy » 29. Jul 2007 ob 11:22

če pogledaš njegov profil, ugotoviš, da je spremenil tudi paket v 10/10.
sry, ampak če se je s t-2 dogovarjal tako, kot je tukaj napisal, potem ni čudno, da so problemi in nesporazumi ...
Slika

lulikin
Faca
Prispevkov: 112
Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV
Kraj: Lenart

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a lulikin » 29. Jul 2007 ob 11:58

Saj ravno v tem je problem. Zakaj bi se moral jaz oglašati na podjetju, če pa je krivda na njihovi strani. S tem, ko sem zadevo napisal na "neuradni" forum jim pač dajem možnost, da zadevo popravijo. Pozabil sem dopisati, da je kolega ztaven 3tel in televizije naročil tudi 10/10.

Tega oglašanja pri njih sem že sit. Naj se vsak teden vozim 20km zato, ker sami ne znajo urediti zadev? Očitno je res bolje, da znova menjam ponudnika storitev.

Uporabniški avatar
Fry
Legenda
Prispevkov: 1454
Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
T-2: Že imam
Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
Kraj: Koper

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a Fry » 29. Jul 2007 ob 12:05

Res je nerazumljivo napisal.
Če prav razumem:
je naročil 8/1 + 1TV + 1telefon, ki je potem spremenil v 10/10 + 2TV +3telefoni
vendar pa tehniki o tej spremembi pojma niso imeli.
Sklepam, da so mu po prerekanju s T-2, končno zmontirali
8/1 + 2TV + 3telefone
Za to so mu tudi poslali račun, čeprav je naročil 10/10
Tako sem jaz razumel.

Kakorkoli, tudi tu se je pokazalo (kakor sem že večkrat napisal), da ima T-2 pomanjkljivo komuniciranje.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 29. Jul 2007 ob 14:05

Lulikin: pokliči na HD in povej problem. Odpravili ga bodo.
Optika 100/10

lulikin
Faca
Prispevkov: 112
Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV
Kraj: Lenart

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a lulikin » 29. Jul 2007 ob 14:14

Ne vem, kaj bi bilo nerazumljivega? Naredil sem prenos na novega naročnika (podjetje), le to pa je naročilo tudi dodatne storitve. Na srečo imam kopije vse podpisane dokumentacije doma. Očitno je, da so pri podjetju t-2 dokumentacijo izgubili, saj je bil zraven naveden tudi hardware, ki ga imam doma, o katerem pa seveda t-2 nima pojma. Vse kar zahtevam je, da se t-2 drži pogodbe, ki jo je podpisal in mi zagotavlja naročene storitve ter seveda račune izstavlja ustrezni stranki (podjetju).

Če so moje zahteve previsoke (ne mislim sinhronizacije, saj je ta na vdsl1 52/20), potem bom pač prisiljen menjati ponudnika! Če pa so pogodbo izgubili, sem jim pripravljen posoditi mojo kopijo, vendar zaradi tega ne mislim hoditi v MB, ampak naj si lepo pridejo po njo.

Vem, da vam kot naročnik ne pomenim veliko. Če se vam zdi, da je mojih 80€ (letno 1000) na mesec premalo, da bi poskušali popraviti napako na vaši strani potem bom pač menjal ponudnika. Časa je samo še do jutri.

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8509
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a kitl » 29. Jul 2007 ob 14:36

Tema prestavljena.
Slika


Lp, Kitl

Jaka
Starešina
Prispevkov: 2771
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 13:41
T-2: Že imam
Paket: IPTV
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a Jaka » 29. Jul 2007 ob 18:38

Če so moje zahteve previsoke (ne mislim sinhronizacije, saj je ta na vdsl1 52/20), potem bom pač prisiljen menjati ponudnika! Če pa so pogodbo izgubili, sem jim pripravljen posoditi mojo kopijo, vendar zaradi tega ne mislim hoditi v MB, ampak naj si lepo pridejo po njo.
Če imaš Fax jo lahko po Faxu pošlješ ali pa preko navadne pošte.
Vem, da vam kot naročnik ne pomenim veliko. Če se vam zdi, da je mojih 80€ (letno 1000) na mesec premalo, da bi poskušali popraviti napako na vaši strani potem bom pač menjal ponudnika. Časa je samo še do jutri.
Kot je že nekdo prej omenil je forum neuradni in neke ultimate na forumu postavljati nima smisla. Kot je že omenil Navadni Nimda pokliči jih.

lulikin
Faca
Prispevkov: 112
Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV
Kraj: Lenart

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a lulikin » 29. Jul 2007 ob 19:14

Prav imate. To je neuraden forum, kjer se težave ne rešujejo! V dokaz reševanja identičnih težav vam prilagam kopije nakaterih zs:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poslano ob: 22. feb 2007 19:21
Od: Navadni Nimda
za: lulikin

lulikin je napisal:Znova pozdravljen!

Zahvaljujem se ti za povabilo v Ljubljano. Ob prvi priložnosti vas obiščem! Pišem pa zaradi nečesa drugega.

Dne 7.2.2007 so me priklopili na VDSL. Včeraj sem se odločil prenesti priključek VDSL iz fizične na pravno osebo in vzeti dodatne storitve. Opremo sem doma namestil samostojno.

Podatki prej
Gregor xxxxx
Trg osvoboditve 14, 2230 Lenart
Storitve 8/1 + TV

Podatki zdaj
xxxxxxxxxxxxxxxx
Trg osvoboditve 14, 2230 Lenart
Storitve : 10/10 + 2TV + 3TEL

Opremo sem prevzel v Mariboru, kjer sem tudi podpisal pogodbo. Problem je, da mi dodatnih storitev kljub obljubi, da bodo to storili včeraj še danes do 7mih zvečer niso vklopili. Prosil bi te če lahko preveriš, kje se je zataknilo.

Hvala
L.P.
Gregor Breznik

Ja, včasih traja tudi nekaj dni, da ti dodatne storitve vklopijo. So kar zabasani... Tole moraš urejati z Administracijo, saj se pri njih originira (skeniranje pogodbe, evidentiranje, ipd.). Šele potem gre v obdelavo tehnikom in inženirjem.

Sem pa preveril tvoje podatke na liniji: si 435 metrov od centrale, imaš močan signal, 10/10 verjetno (!) ne bo problematičnih. Bodi pozoren na morebitno padanje linije, kar se lahko zgodi, če je veliko motenj iz okolice. Tvoja številka priključka je: xxxxxxx. Če me boš še kontaktiral tule na Forumu, mi jo prosim vedno napiši, saj te tako najhitreje najdem v bazi podatkov!

Lep pozdrav! :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sprememba pogodbe

Poslano ob: 26. feb 2007 12:06
Od: mitja_i
za: lulikin
Pošlji mi tvoje podatke, pa bom pogledal in uredil
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poslano ob: 26. feb 2007 17:30
Od: mitja_i
za: lulikin
Nobene dokumentacije ni zabeležene pod ID priključka xxxxx, niti pod xxxxx, kjer imate še en priključek. Bo potrebno počakat, da pride v Ljubljano, kjer je administracija. Se mi pa dozdeva, da se splača počakat, ker je linija tam 50/20.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: sprememba pogodbe

Poslano ob: 28. feb 2007 12:08
Od: mitja_i
za: lulikin
Žal ni še nič :( nobene dokumentacije
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mitja-i in Nimda : Cenim vajino prizadevanje za ureditev težav vendar zgleda, da se papirne težave nočejo in nočejo urediti.

Do sedaj ima omenjeno podjetje že 3 internetne priključke, kmalu naj bi se pridobil še četrti. Sicer pa komu jamram saj sem itak na neuradnem forumu ne.

Če koga zanima, kako poteka pogovor s tehnično službo naj reče, saj imam vse pogovore posnete (na žalost pogovorov ne smem objaviti javno, saj sogovornika nisem opozoril, da se pogovor snema). Lahko pa vam tudi pošljem vse 3 pošte, kjer so mi poslali uporabniško ime in geslo za dostop do servisnih strani (uporabniško ime je bilo prazno, geslo pa vsakič drugačno).

Lep pozdrav
Gregor Breznik

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 29. Jul 2007 ob 19:42

Sem rekel administraciji, naj te pokličejo.

EDIT: zmenjeno, te jutri pokličejo. :)

(Opomba: gor sem pobrisal imena dotičnih strank.)
Optika 100/10

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a Cobane » 30. Jul 2007 ob 07:35

Navadni Nimda napisal/-a:(Opomba: gor sem pobrisal imena dotičnih strank.)
Premalo si pobrisal, njegov priimek in naslov še vedno vidimo.... torej nisi naredil ničesar, če zadeve ne pobrišeš na vseh koncih :mrgreen: .
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

lulikin
Faca
Prispevkov: 112
Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
T-2: Že imam
Paket: 8/1 + TV
Kraj: Lenart

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a lulikin » 30. Jul 2007 ob 14:01

Navadni Nimda : Še enkrat hvala za tvoj trud.

Seveda me z administracije nimajo namena poklicati, saj jih niti dobiti ni možno. Na tehnični podpori pravijo, da so mi poslali pogodbo za "prenos naročniškega razmera".

Če bi me poklicali bi vam poskeniral podpisane in požigosane pogodbe ter vam jih poslal. Ker pa je to za vašo administracijo preveč, odhajam.

Še zadnje vprašanje : Kdo in kdaj pride pobrat opremo?

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 30. Jul 2007 ob 14:34

So te že ob 8:00 klicali, pa nisi bil dosegljiv.
Optika 100/10

Odgovori