Zakaj sem nezadovoljen s T-2
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + TV
- Kraj: Lenart
Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Letos februarja sem si omislil VDSL 8/1 internetni priključek pri podjetju T-2. Za pokušino sem zraven vzel še 1 iptv. Ker prijatelju pomagam pri programski opremi za njegovo podjetje sva se dogovorila, da mi on plačuje račune za navedene storitve. Oglasila sva se v MB, kjer sva podpisala, da od slej računi hodijo na njegovo podjetje, zraven pa sva vzela še 2x telefon in še eno tv. Obljubljeno in napisano je tudi bilo, da nama kot podjetju zaradi posebnih zahtev pripadajo 3 ip-ji.
Tukaj se začnejo zanimivosti. Pri podjetju T-2 sem moral jaz podpisati, da bo njegovo podjetje zame plačevalo storitve. Na mojo pobudo, da bi se vendarle spodobilo, da je na pogodbi tudi štampilka in podpis njega kot lastnika podjetja so po 2-minutnem prerekanju vendarle pristali in mu dali v podpis pogodbo, čeprav so ves čas trdili, da je postopek brez-veze.
Ko sem prišel domov, me je čakalo 10 dnevno prerekanje, preden mi je podjetje T-2 začelo omogočati naročene storitve. Položnice so še vedno hodile na mojo ime, napisan je bilo, da tržijo storitev 8/1, čeprav sem jaz uporabljal 10/10. Sicer sem večkrat klical, da omenjeno pomoto odpravijo (navsezadnje bi lahko, če bi položnice prihajale na njegovo ime on lahko dal to na strošek firme).
No sedaj pa moj predlog:
Uredite zadevo tako, kot so bile naročene in kot so bile podpisane pogodbe!
Mogoče vprašanje zakaj pišem?
Danes sem po dopustu opazil, da sem na 8/1.
Tukaj se začnejo zanimivosti. Pri podjetju T-2 sem moral jaz podpisati, da bo njegovo podjetje zame plačevalo storitve. Na mojo pobudo, da bi se vendarle spodobilo, da je na pogodbi tudi štampilka in podpis njega kot lastnika podjetja so po 2-minutnem prerekanju vendarle pristali in mu dali v podpis pogodbo, čeprav so ves čas trdili, da je postopek brez-veze.
Ko sem prišel domov, me je čakalo 10 dnevno prerekanje, preden mi je podjetje T-2 začelo omogočati naročene storitve. Položnice so še vedno hodile na mojo ime, napisan je bilo, da tržijo storitev 8/1, čeprav sem jaz uporabljal 10/10. Sicer sem večkrat klical, da omenjeno pomoto odpravijo (navsezadnje bi lahko, če bi položnice prihajale na njegovo ime on lahko dal to na strošek firme).
No sedaj pa moj predlog:
Uredite zadevo tako, kot so bile naročene in kot so bile podpisane pogodbe!
Mogoče vprašanje zakaj pišem?
Danes sem po dopustu opazil, da sem na 8/1.
- sss
- Model
- Prispevkov: 208
- Pridružen: 1. Maj 2007 ob 23:01
- T-2: Še nimam
- Paket: 20/20 T1
- Kraj: Lj-Fužine
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Sicer je res, da je tu par folka na plačinli listi pri T-2 ampak vseen je to NEURADNI forum. Zakaj se ne oglasiš ponovno osebno tam kjer si podpisal pogodbo?
čisto prava optika
- Steni
- Model
- Prispevkov: 318
- Pridružen: 26. Okt 2006 ob 19:32
- T-2: Že imam
- Paket: OranžniDiamant
- Kraj: Ravne na Koroškem
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
@lulikin: zadevo z računom je res najbolje urejati tam, kjer si storitev naročil.
Mene je pri tvojem pisanju zmotilo to, da si po dopustu ugotovil, da imaš storitev 8/1, ki si jo tudi naročil (to si napisal v prvem stavku), tudi zaračunavajo ti to kar si naročil. Kaj je tu narobe? Morda to, da si nekaj časa koristil storitev 10/10, ki je nisi naročil in tudi ne plačal? Vesel bodi, da je bilo tako. Če pa hočeš še naprej koristiti 10/10 jo pa naroči in tudi plačaj.
Mene je pri tvojem pisanju zmotilo to, da si po dopustu ugotovil, da imaš storitev 8/1, ki si jo tudi naročil (to si napisal v prvem stavku), tudi zaračunavajo ti to kar si naročil. Kaj je tu narobe? Morda to, da si nekaj časa koristil storitev 10/10, ki je nisi naročil in tudi ne plačal? Vesel bodi, da je bilo tako. Če pa hočeš še naprej koristiti 10/10 jo pa naroči in tudi plačaj.
- oyoy
- Legenda
- Prispevkov: 1344
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 11:41
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
- Kraj: sLOVEnija/portorož-lucija
- Kontakt:
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
če pogledaš njegov profil, ugotoviš, da je spremenil tudi paket v 10/10.
sry, ampak če se je s t-2 dogovarjal tako, kot je tukaj napisal, potem ni čudno, da so problemi in nesporazumi ...
sry, ampak če se je s t-2 dogovarjal tako, kot je tukaj napisal, potem ni čudno, da so problemi in nesporazumi ...
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + TV
- Kraj: Lenart
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Saj ravno v tem je problem. Zakaj bi se moral jaz oglašati na podjetju, če pa je krivda na njihovi strani. S tem, ko sem zadevo napisal na "neuradni" forum jim pač dajem možnost, da zadevo popravijo. Pozabil sem dopisati, da je kolega ztaven 3tel in televizije naročil tudi 10/10.
Tega oglašanja pri njih sem že sit. Naj se vsak teden vozim 20km zato, ker sami ne znajo urediti zadev? Očitno je res bolje, da znova menjam ponudnika storitev.
Tega oglašanja pri njih sem že sit. Naj se vsak teden vozim 20km zato, ker sami ne znajo urediti zadev? Očitno je res bolje, da znova menjam ponudnika storitev.
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Res je nerazumljivo napisal.
Če prav razumem:
je naročil 8/1 + 1TV + 1telefon, ki je potem spremenil v 10/10 + 2TV +3telefoni
vendar pa tehniki o tej spremembi pojma niso imeli.
Sklepam, da so mu po prerekanju s T-2, končno zmontirali
8/1 + 2TV + 3telefone
Za to so mu tudi poslali račun, čeprav je naročil 10/10
Tako sem jaz razumel.
Kakorkoli, tudi tu se je pokazalo (kakor sem že večkrat napisal), da ima T-2 pomanjkljivo komuniciranje.
Če prav razumem:
je naročil 8/1 + 1TV + 1telefon, ki je potem spremenil v 10/10 + 2TV +3telefoni
vendar pa tehniki o tej spremembi pojma niso imeli.
Sklepam, da so mu po prerekanju s T-2, končno zmontirali
8/1 + 2TV + 3telefone
Za to so mu tudi poslali račun, čeprav je naročil 10/10
Tako sem jaz razumel.
Kakorkoli, tudi tu se je pokazalo (kakor sem že večkrat napisal), da ima T-2 pomanjkljivo komuniciranje.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Lulikin: pokliči na HD in povej problem. Odpravili ga bodo.
Optika 100/10
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + TV
- Kraj: Lenart
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Ne vem, kaj bi bilo nerazumljivega? Naredil sem prenos na novega naročnika (podjetje), le to pa je naročilo tudi dodatne storitve. Na srečo imam kopije vse podpisane dokumentacije doma. Očitno je, da so pri podjetju t-2 dokumentacijo izgubili, saj je bil zraven naveden tudi hardware, ki ga imam doma, o katerem pa seveda t-2 nima pojma. Vse kar zahtevam je, da se t-2 drži pogodbe, ki jo je podpisal in mi zagotavlja naročene storitve ter seveda račune izstavlja ustrezni stranki (podjetju).
Če so moje zahteve previsoke (ne mislim sinhronizacije, saj je ta na vdsl1 52/20), potem bom pač prisiljen menjati ponudnika! Če pa so pogodbo izgubili, sem jim pripravljen posoditi mojo kopijo, vendar zaradi tega ne mislim hoditi v MB, ampak naj si lepo pridejo po njo.
Vem, da vam kot naročnik ne pomenim veliko. Če se vam zdi, da je mojih 80€ (letno 1000) na mesec premalo, da bi poskušali popraviti napako na vaši strani potem bom pač menjal ponudnika. Časa je samo še do jutri.
Če so moje zahteve previsoke (ne mislim sinhronizacije, saj je ta na vdsl1 52/20), potem bom pač prisiljen menjati ponudnika! Če pa so pogodbo izgubili, sem jim pripravljen posoditi mojo kopijo, vendar zaradi tega ne mislim hoditi v MB, ampak naj si lepo pridejo po njo.
Vem, da vam kot naročnik ne pomenim veliko. Če se vam zdi, da je mojih 80€ (letno 1000) na mesec premalo, da bi poskušali popraviti napako na vaši strani potem bom pač menjal ponudnika. Časa je samo še do jutri.
-
- Starešina
- Prispevkov: 2771
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 13:41
- T-2: Že imam
- Paket: IPTV
- Kraj: Ljubljana
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Če imaš Fax jo lahko po Faxu pošlješ ali pa preko navadne pošte.Če so moje zahteve previsoke (ne mislim sinhronizacije, saj je ta na vdsl1 52/20), potem bom pač prisiljen menjati ponudnika! Če pa so pogodbo izgubili, sem jim pripravljen posoditi mojo kopijo, vendar zaradi tega ne mislim hoditi v MB, ampak naj si lepo pridejo po njo.
Kot je že nekdo prej omenil je forum neuradni in neke ultimate na forumu postavljati nima smisla. Kot je že omenil Navadni Nimda pokliči jih.Vem, da vam kot naročnik ne pomenim veliko. Če se vam zdi, da je mojih 80€ (letno 1000) na mesec premalo, da bi poskušali popraviti napako na vaši strani potem bom pač menjal ponudnika. Časa je samo še do jutri.
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + TV
- Kraj: Lenart
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Prav imate. To je neuraden forum, kjer se težave ne rešujejo! V dokaz reševanja identičnih težav vam prilagam kopije nakaterih zs:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poslano ob: 22. feb 2007 19:21
Od: Navadni Nimda
za: lulikin
lulikin je napisal:Znova pozdravljen!
Zahvaljujem se ti za povabilo v Ljubljano. Ob prvi priložnosti vas obiščem! Pišem pa zaradi nečesa drugega.
Dne 7.2.2007 so me priklopili na VDSL. Včeraj sem se odločil prenesti priključek VDSL iz fizične na pravno osebo in vzeti dodatne storitve. Opremo sem doma namestil samostojno.
Podatki prej
Gregor xxxxx
Trg osvoboditve 14, 2230 Lenart
Storitve 8/1 + TV
Podatki zdaj
xxxxxxxxxxxxxxxx
Trg osvoboditve 14, 2230 Lenart
Storitve : 10/10 + 2TV + 3TEL
Opremo sem prevzel v Mariboru, kjer sem tudi podpisal pogodbo. Problem je, da mi dodatnih storitev kljub obljubi, da bodo to storili včeraj še danes do 7mih zvečer niso vklopili. Prosil bi te če lahko preveriš, kje se je zataknilo.
Hvala
L.P.
Gregor Breznik
Ja, včasih traja tudi nekaj dni, da ti dodatne storitve vklopijo. So kar zabasani... Tole moraš urejati z Administracijo, saj se pri njih originira (skeniranje pogodbe, evidentiranje, ipd.). Šele potem gre v obdelavo tehnikom in inženirjem.
Sem pa preveril tvoje podatke na liniji: si 435 metrov od centrale, imaš močan signal, 10/10 verjetno (!) ne bo problematičnih. Bodi pozoren na morebitno padanje linije, kar se lahko zgodi, če je veliko motenj iz okolice. Tvoja številka priključka je: xxxxxxx. Če me boš še kontaktiral tule na Forumu, mi jo prosim vedno napiši, saj te tako najhitreje najdem v bazi podatkov!
Lep pozdrav!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sprememba pogodbe
Poslano ob: 26. feb 2007 12:06
Od: mitja_i
za: lulikin
Pošlji mi tvoje podatke, pa bom pogledal in uredil
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poslano ob: 26. feb 2007 17:30
Od: mitja_i
za: lulikin
Nobene dokumentacije ni zabeležene pod ID priključka xxxxx, niti pod xxxxx, kjer imate še en priključek. Bo potrebno počakat, da pride v Ljubljano, kjer je administracija. Se mi pa dozdeva, da se splača počakat, ker je linija tam 50/20.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: sprememba pogodbe
Poslano ob: 28. feb 2007 12:08
Od: mitja_i
za: lulikin
Žal ni še nič nobene dokumentacije
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mitja-i in Nimda : Cenim vajino prizadevanje za ureditev težav vendar zgleda, da se papirne težave nočejo in nočejo urediti.
Do sedaj ima omenjeno podjetje že 3 internetne priključke, kmalu naj bi se pridobil še četrti. Sicer pa komu jamram saj sem itak na neuradnem forumu ne.
Če koga zanima, kako poteka pogovor s tehnično službo naj reče, saj imam vse pogovore posnete (na žalost pogovorov ne smem objaviti javno, saj sogovornika nisem opozoril, da se pogovor snema). Lahko pa vam tudi pošljem vse 3 pošte, kjer so mi poslali uporabniško ime in geslo za dostop do servisnih strani (uporabniško ime je bilo prazno, geslo pa vsakič drugačno).
Lep pozdrav
Gregor Breznik
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poslano ob: 22. feb 2007 19:21
Od: Navadni Nimda
za: lulikin
lulikin je napisal:Znova pozdravljen!
Zahvaljujem se ti za povabilo v Ljubljano. Ob prvi priložnosti vas obiščem! Pišem pa zaradi nečesa drugega.
Dne 7.2.2007 so me priklopili na VDSL. Včeraj sem se odločil prenesti priključek VDSL iz fizične na pravno osebo in vzeti dodatne storitve. Opremo sem doma namestil samostojno.
Podatki prej
Gregor xxxxx
Trg osvoboditve 14, 2230 Lenart
Storitve 8/1 + TV
Podatki zdaj
xxxxxxxxxxxxxxxx
Trg osvoboditve 14, 2230 Lenart
Storitve : 10/10 + 2TV + 3TEL
Opremo sem prevzel v Mariboru, kjer sem tudi podpisal pogodbo. Problem je, da mi dodatnih storitev kljub obljubi, da bodo to storili včeraj še danes do 7mih zvečer niso vklopili. Prosil bi te če lahko preveriš, kje se je zataknilo.
Hvala
L.P.
Gregor Breznik
Ja, včasih traja tudi nekaj dni, da ti dodatne storitve vklopijo. So kar zabasani... Tole moraš urejati z Administracijo, saj se pri njih originira (skeniranje pogodbe, evidentiranje, ipd.). Šele potem gre v obdelavo tehnikom in inženirjem.
Sem pa preveril tvoje podatke na liniji: si 435 metrov od centrale, imaš močan signal, 10/10 verjetno (!) ne bo problematičnih. Bodi pozoren na morebitno padanje linije, kar se lahko zgodi, če je veliko motenj iz okolice. Tvoja številka priključka je: xxxxxxx. Če me boš še kontaktiral tule na Forumu, mi jo prosim vedno napiši, saj te tako najhitreje najdem v bazi podatkov!
Lep pozdrav!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sprememba pogodbe
Poslano ob: 26. feb 2007 12:06
Od: mitja_i
za: lulikin
Pošlji mi tvoje podatke, pa bom pogledal in uredil
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poslano ob: 26. feb 2007 17:30
Od: mitja_i
za: lulikin
Nobene dokumentacije ni zabeležene pod ID priključka xxxxx, niti pod xxxxx, kjer imate še en priključek. Bo potrebno počakat, da pride v Ljubljano, kjer je administracija. Se mi pa dozdeva, da se splača počakat, ker je linija tam 50/20.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: sprememba pogodbe
Poslano ob: 28. feb 2007 12:08
Od: mitja_i
za: lulikin
Žal ni še nič nobene dokumentacije
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mitja-i in Nimda : Cenim vajino prizadevanje za ureditev težav vendar zgleda, da se papirne težave nočejo in nočejo urediti.
Do sedaj ima omenjeno podjetje že 3 internetne priključke, kmalu naj bi se pridobil še četrti. Sicer pa komu jamram saj sem itak na neuradnem forumu ne.
Če koga zanima, kako poteka pogovor s tehnično službo naj reče, saj imam vse pogovore posnete (na žalost pogovorov ne smem objaviti javno, saj sogovornika nisem opozoril, da se pogovor snema). Lahko pa vam tudi pošljem vse 3 pošte, kjer so mi poslali uporabniško ime in geslo za dostop do servisnih strani (uporabniško ime je bilo prazno, geslo pa vsakič drugačno).
Lep pozdrav
Gregor Breznik
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Sem rekel administraciji, naj te pokličejo.
EDIT: zmenjeno, te jutri pokličejo.
(Opomba: gor sem pobrisal imena dotičnih strank.)
EDIT: zmenjeno, te jutri pokličejo.
(Opomba: gor sem pobrisal imena dotičnih strank.)
Optika 100/10
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Premalo si pobrisal, njegov priimek in naslov še vedno vidimo.... torej nisi naredil ničesar, če zadeve ne pobrišeš na vseh koncih .Navadni Nimda napisal/-a:(Opomba: gor sem pobrisal imena dotičnih strank.)
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
-
- Faca
- Prispevkov: 112
- Pridružen: 7. Feb 2007 ob 17:48
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1 + TV
- Kraj: Lenart
Re: Zakaj sem nezadovoljen s T-2
Navadni Nimda : Še enkrat hvala za tvoj trud.
Seveda me z administracije nimajo namena poklicati, saj jih niti dobiti ni možno. Na tehnični podpori pravijo, da so mi poslali pogodbo za "prenos naročniškega razmera".
Če bi me poklicali bi vam poskeniral podpisane in požigosane pogodbe ter vam jih poslal. Ker pa je to za vašo administracijo preveč, odhajam.
Še zadnje vprašanje : Kdo in kdaj pride pobrat opremo?
Seveda me z administracije nimajo namena poklicati, saj jih niti dobiti ni možno. Na tehnični podpori pravijo, da so mi poslali pogodbo za "prenos naročniškega razmera".
Če bi me poklicali bi vam poskeniral podpisane in požigosane pogodbe ter vam jih poslal. Ker pa je to za vašo administracijo preveč, odhajam.
Še zadnje vprašanje : Kdo in kdaj pride pobrat opremo?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10