Ker sem že dalj časa uporabnik P2P programov oz. prenasam velike datoteke iz interneta s t.i. torrenti, se je, ko sem presedlal na t-2 pojavil problem. Takrat še nisem vedel, kakšen je pri t-2 privzeti varnostni paket in se s tem nisem ukvarjal. Zdaj vidim, da je problem ravno v tem. Imam srednjo varnost, pri kateri so vsi porti navznoter zaprti, kar pa sami veste kaj pomeni.
Odločil sem se, da paket spremenim, kar bi sicer moralo trajati največ dva dni, pri meni pa se vleče že kakšen slab mesec. Problem je v tem, da pri t-2 nikakor ne najdem človeka, ki bi bil sposoben spremenit varnostni paket in mi to tudi sporočiti...
Začelo se je z e-mail-om z zahtevo po spremembi varnostnega paketa. Napišem, pošljem, vse OK... Naslednji dan dobim odgovor, da potrebujem pisno zahtevo, ki mora vsebovati vse podatke o naročniku - naročniško ime, ime in priimek naročnika, naslov naročnika in podpis. OK, spišem zahtevo, pošljem po faksu. Za vsak slučaj pošljem še e-mail in jih prosim, če mi spremembo varnostnega paketa sporočijo. Do tukaj vse OK. Nato pa čakam, čakam, čakam... In NIČ! Nobenega maila, pošte, klica, karkoli... Napišem še en e-mail v katerem jih spet opozorim, da sem spreminjal varnostni paket, bla bla bla, in v kakšnem stanju je sprememba. Odgovorijo mi, da mora zahteva za spremembo vsebovati POLNE podatke!
V upanju, da mi bo kdo od vas razložil kaj POLNI podatki so oz. da mi bo kdo od vas pokazal lažjo pot do spremembe varnostnega paketa, sem napisal tale post. Hvala za razumevanje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
LP, Andrej