Evo,spet sem brez linije. Again. Po celih 11 dnevih OK delovanja, včeraj zvečer pridem domov in opazim da nič ne dela. Linija je dol. Kličem na tehnično podporo, 3x zapored po cca. 5min poslušam ono babo kako bom na vrsti manj kot v minuti (jebe.mti, vrat bi ji zavil
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
),nato končno dobim nekoga, povem kdo sem in kaj ne dela, on pa meni "oh, vi pa imate pestro zgodovino problemov". In se nasmeji. Hvala lepa, veseli me da sem ti polepšal večer.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Greva skozi standard pogovor: "ste resetirali modem? sem. gori lučka? ne. Ne vem kaj še naj naredim. Jaz tudi ne. Bom predal naprej. Kdaj bo? Ne vem". Bravo, spet vsaj vikend brez interneta in televizije. Danes pokličem na HD, želim preveriti kaj je z reševanjem. Spet baba,
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
tokrat čakam 10min (z mobitela) in poslušam da bom na vrsti manj kot v minuti. Ko dobim nekoga, spet razlagam, on pa meni da ni nič prijavljeno. "Verjetno je kolega včeraj pozabil". Ma to ni več nesposobnost, to je že gola zajebancija.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
"Kdaj bo rešeno? Ne vem, bom predal naprej". Majku vam...
In zakaj "again"? Na T-2 sem nekje od marca 2006. Februarja letos sem se preselil in na novi lokaciji vzel internet in TV. Težave od začetka: TV kocka vsak dan, HD napake ne ugotovi, sprašujejo če mimo vozi kak vlak in podobne bedarije. Aprila prva katastrofa: prekinitev linije, ki traja 5 tednov!!!
![Mad :mad:](./images/smilies/icon_mad.gif)
Ko se vzpostavi niti enega opravičila ali razlage. Nato dela z rednim kockanjem. Nekaj obiskov monterjev, zamenjajo modem, dobim VDSL2, skomigajo z rameni in odidejo.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Avgusta spet prekinitev, tokrat "samo" 5 dni. Krivec: Telekom. Še naprej kocka TV. Zakaj, ne ve nihče. V začetku septembra spet sranje: linijo vrže dol včekrat dnevno. Prijavim napako vsaj 10x, "rešena" šele 12.11.!!!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Krivec: seveda Telekom. Sproti zavračam vse račune, reklamacije se ne rešijo dokler ne posreduje Nimda (septembra za april). Dobim dobropise, ki pa niso uveljavljeni. Kličem na HD zakaj ne? Ne ve nihče, mogoče bo naslednji mesec. Naslednji mesec isto. Spet reklamacije in dopisi. Malo še pa bom na ti z vsemi na tej jebeni podpori.
T-2 racionalna odločitev? Seveda. Če si doma 5m od centrale. In imaš namesto bakrene parice same stp kable. Pa nič štroma v hiši, ker "moti naš super-duper signal". Ali pe če maš "edni pravo optiko". Kjer je kockanje na TV del "edinih pravih storitev".
P.S. Tole sem poslal preko wireless omrežja enega od sosedov, ki še ni slišal za zaščito. Hvala bogu za naivčine, ne?