Imam eno administrativno vprašanje. Obstaja kje na spletni strani dokument s katerim vložiš zahtevo za prenos lastništva ali je potrebno pošiljati dopis in podpis obeh strank (zdajšnji naročnik in novi naročnik)? Kako ta zadeva pri T-2 sploh zgleda in ali je sploh izvedljiva?
Stvar je namreč taka. Danes sem se zglasil v PE Kranj kjer sem želel nekaj urediti a me je zaposlena/študentka gladko zavrnila, da spremembe v pogodbi lahko naredi samo v prisotnosti naročnika, ki pa je za daljši čas službeno odsoten in ga ni v Sloveniji. Nesmiselno se mi zdi zavračati take zadeve na tak način glede na to, da sem z naročnikom v sorodu (isti priimek in isti naslov). Zamudno se mi zdi pošiljati dopise po pošti za vsako sran*e, če pa lahko to uredim vsak dan ko se vračam domov. Smiselna rešitev je torej samo spremeba naročnika saj zdajšnjega v celem letu skoraj nikoli ni doma.
Aja, pa še to, da me ne boste napadli da pač pri takih pogodbah stvar tako stoji.....tudi sam se ukvarjam z naročniškimi pogodbami in v dobro operaterja in stranke kjer gre za sorodstvena razmerja in istega naslova zadevo lepo speljemo do konca.
Mogoče imam samo jaz tako srečo ampak niti ena stvar, ki smo jo na priključku spreminjali se ni odvila gladko. Mnogokrat še na banki lažje in hitreje uredim zadeve.
Pa brez zamere, še vedno ste "najboljši" provider

Lp!