Kratek povzetek zgodbe:
- izpolnjena pogodba preko interneta v začetku meseca maja
- po približno treh tednih sem prejel pismeno pogodbo (vsaj dvakrat povpraševal po telefonu in poslal nekaj elektronskih pisem), da je zadeva sploh prispela domov
- čakal, čakal, ker mi je pač jasno, da imajo precej naročil
- 7.7.2006 (pred štirimi tedni), mi je Telekom izklopil ADSL, o tem nisem bil obveščen, šele po vložitvi reklamacije na SIOL sem v teh dneh dobil informacijo:"Dne 26.6.2006 smo prejeli s strani vašega novega internet ponudnika pooblastilo za izklop vašega paketa, kar je bilo izvedeno z dnem 30.6.2006", T2 je zanikal, da bi naročilo prišlo od njih!?
- 11.7.2006, prvič kličem na T2, ker sem prvo čakal SIOL in Telekom, da mi pojasnita ali gre za okvaro na ADSLu ali gre že za izklop (v tistem času so potekala vzdrževalna dela na Talekomovi centrali v našem kraju)
- v času od prvega klica in v naslednjih dveh tednih, sem skorajda vsak dan klical, "kje smo",.. Odgovori so bili različni: vse je pripravljeno, vprašanje dneva ali treh, pa do, prišlo je do administrativnih problemov ponovno moramo poslati poizvedbo.. in potem naročilo in potem…
- prejšnji teden (25.7) je končno prišla pozitivna poizvedba, naročilo naj bi šlo tako ven
- v petek (28.7), so mi na helpdesku povedali, da še vedno ni bilo poslano (iz meni neznanih vzrokov – zakaj bi zavlačevali?), takrat sem prvič prosil če lahko dobim kakšno "odgovorno" osebno, ki bi mi postopek lahko pojasnila. Obljubljeno mi je bilo, da je zadeva zabeležena in me bo nekdo poklical (do danes nihče), predvideni rok za izvedbo je od desetih dni do štirinajst dni
- v torek 1.8, sem preveril zadevo na Telekomu, odgovor je bil jasen "naročila pri nas ni," ponovno preverim pri T2, "naročilo je šlo 25.8. od nas na Telekom" (naj spomnim, da mi je bilo v petek rečeno, da ni šlo še ven)
- včeraj 4.8, kličem helpdesk, naročilo je bilo poslano, izvedbeni čas določa Telekom, občasno traja tudi en mesec do izvedbe ali več (na Telekomu se s to izjavo ne bi strinjali, odgovorni za priklope mi je zatrdil, da mi lahko priklop naredijo naslednji dan, ko dobijo naročilo, tako se mi večina zgodb o "namernem zavlačevanju iz strani Telekoma" zdi izmišljenih)
- kličem Telekom, preverili so v montaži in administraciji, naročila pri njih ni
- ponovno kličem T-2 helpdesk s preprostim vprašanjem "Ali mi lahko zatrdite, da je bilo naročilo poslano?",.. bom preveril, naročilo je bilo poslano, ne ni bilo poslano, ne je bilo, imam vpisano pod opombami… Ne res ni bilo poslano… (v tistem trenutku bi resnično začel kričat,…), operater mi je obljubil da me pokliče nazaj
- in tudi je.. Nimamo modemov, pridejo čez približno štirinajst dni, okrog 15.8
- in kaj naj storim, pričnem iskati drugega ponudnika, čakam namreč več kot tri mesece, od tega en mesec brez ADSL dostopa, po vaši krivdi? "odločitev je vaša", pogodvoz sem končal samo še z "Hvala, ker ste mi vsaj povedali resnico, očitno ste mi do sedaj samo lagali!"
- izvrtal sem telefonsko številko od enega izmed "direktorjev" (kljub večim pozivom na helpdesku, mi niso upseli povedi nobene oseben na katero se naj z mojim problemom obrnem), ko sem mu razložil svojo zgodbo, mi je obljubil, da bo zadevo predal odgovornim in me popoldne (včeraj) obvestil, do danes me še ni!
- in še pika na i, srečam znanca iz bližnjega naselja, ki je pred dobrim mesecem naročil VDSL, včeraj pa so mu izvedli priklop
Zato prosim, če "slučajno" kdo bere iz strani T-2, če mi lahko tukaj odgovorite, zakaj ne morem dobiti VDSL povezave? Očitno ste se odločili, da mene ne boste priklopili!?
Kdo mi bo povrnil stroške, nastale iz naslova prezgodnega odklopa interneta iz strani SIOLa (po naročilu T-2!), telefonskih klicov, uporabe ISDN interneta (ker ga nujno potrebujem za službo), stroške nastale s povno sklenitvijo pogodbe z drugim operaterjem (najbrž bom šel nazaj na SIOL!?), itd...
Edino, kar še lahko dodam je, da sem šokiran in razočaran!
![Slika](http://t-2.rula.net/gen/slika/1-5-2006.png)